Sisutusdilemma, en tahdo sohvaa

Scriblink - Your Online Whiteboard

Tässä pohjapiirros.
Mahdollisimman monta nojatuolia olis kiva,
mut saisko tuonne "pitkän nojatuolin" sellaisen kahdenistuttavan.

Muita kamoja voi siirtää yms, mutta kaiuttimet pitää olla
äänentoistollisesti järkevässä suunnassa toisiinsa nähden...

Ja siis ihan pikapikaa heittämällä tehty, joten nojatuolit ei oo
samankokoisia, vaikka oikeasti ovat.

Mutta jos tosta sais selvää vähän mittasuhteista ym.

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="hhh";27123038]olis kiva kun näkyis kuvakin, vikisee javaa? selostuksesta en saanu mitään selvää..[/QUOTE]

No kun yritin ite vikistä lisätietoo siihen kuvaan.

Eli siis suorakaiteen muotoinen olohuone, tv:hen kohdistetut kaiuttimet 4kpl, osa sohvan sivuilla joka tv:n edessä ja loput 2 tv:n vieressä.

Sohvan sivuilla nojatuolit.

Ehjä seinä oikealla jossa vitriinihyllyt 3x.
Tv:n takana ikkunat.

MIHIN mä saisin pelkkiä nojatuoleja kivasti, ettei tarvis olla tyhmää sohvaa?
Kun siinä meistä ei istu kukaan.

Ok eli TÄSSÄ.

Mittasuhteet päin helvattua, eli nojatuolien ja tv-pöydän välissä yms paljon enemmän tilaa.
Mut meni hermot.

No punaiset on ne kaiuttimet, jotka kanssa aiheuttaa päänvaivaa...

Viimeksi muokattu:
Mun ehdotus. Mustat ympyrät ovat siis nojatuoleja. Mittasuhteista riippuen niitä voisi laittaa lisääkin, joko oikeaan tai vasempaan reunaan, miten ne nyt tuohon mahtuisivat.
Joo miks ei, mutta toi meni vähän peilikuvaksi.
Jos en ajattele oikealla olevaa vitriiniä sun kuvassa, niin sitte menis.

Mutta ei mahdu sellainen pitkä kahdenistuttava nojatuoli minneen?

Mies jo sanoi, että myydään takakaiuttimet ja iso tv:n alla oleva kaiutin pois, saadaan 800€/kpl ja ostetaan viis pikkukaiutinta + noi isot etukaiuttimet jätetään.

Niin ongelma pienenis. :p

"sisustaja"
Mä laittaisin soikean tai pyöreän sohvapöydän, jonka ympärille puolikaaren muotoon 5 pyöreähköä nojatuolia. riippuen tietenki muun kämpän sisustustyylistä, mut vois olla hauska jos ne ois kaikki samanlaisia, mutta tai kaikki erilaisia mutta saman värisiä. tyyliin http://www.we.uk.com/product/orbital-easy-chair

[QUOTE="sisustaja";27123421]Mä laittaisin soikean tai pyöreän sohvapöydän, jonka ympärille puolikaaren muotoon 5 pyöreähköä nojatuolia. riippuen tietenki muun kämpän sisustustyylistä, mut vois olla hauska jos ne ois kaikki samanlaisia, mutta tai kaikki erilaisia mutta saman värisiä. tyyliin Modus Orbital Easy Chair[/QUOTE]

Niin totta.
Mä oon kyl aika kulmikas ihminen sisustuksellisesti ja soikee pöytä on kamala.
Ellei siinä oo joku kiva syy siihen.

Ja tarvin muhkeita nojatuolia, missä voi rötköttää, nostaa jalkaa käsinojalle jne. :D

Yhteistyössä