Sisustusväreistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sadie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sadie

Vieras
Hei, tarvisin hieman mielipiteitä:

Olohuoneessa koivun värinen lattia, valkoiset (jännästi hohtavat) tapetit, ruskea sohva, valkoinen tv-taso.

Mietin kevääksi uusia verhoja, koristetyynyjä, tai oikeastaan niiden värimaailmaa.

Ajattelin valkoista silkki yms. kappaa ikkunalle ja terassin oven "eteen" ja tuohon terassin ovelle voisi laittaa jonkinlaisen kivan lankaverhon tulemaan kapan takaa (ovi on ruma joten haluan peittää sen), lisäksi valkoinen torkkupeite sohvalla ja valkoisia ja vaalean limenvihreitä tyynyjä sohvalle. Lattialle mahdollisesti luonnonvalkoinen matto jossa muutaman kapeahko beige raita. Miltä kuulostaa? Toisena ideana olisi laittaa tuon vihreän tilalle turkoosia...?

Ei valkoisessa ole mitään vikaa, kunhan ilmettä tulee tekstuurilla ja kauniilla huonekaluilla.
Kyllä minä siitä pidän, vaikka minkä moista hienoa mokkaa/kaakaota/yms sisustusohjelmissa seinille pistetään.

Valkoisiakin on eri värisiä, joten siitäkin tulee ilmettä tai menee kokonaan mönkään. Eihän sinertävän valkoinen ole mikään kaunis väri.

Tohon sopii vaikka mikä tehosteväri, valitse se siten miten itse tykkäät. Mulla on punaista ja harmaata. Lime tai turkoosi taas ovat kevään värejä ainakin jonkun mainoslehtisen mukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja babyporkkana:
turkoosi, oranssi ja lime käy hyvin ruskean sohvan kanssa ! ota ikkunoihin jotain muuta kun silkkipuhvikappaa :) ei ainakaan valkoista, lime tai turkoosi sopii verhoiksi hienosti!

Kiitos, tämä oli hyvä vastaus =)

Yhteistyössä