Sisustusunelmia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mummeliisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sohvakalusto menisi vaihtoon. Tosin ei ihan vielä (antaa pennun ensin vaihtaa hampaansa ;) ) mutta piakkoin.

Tämä nykyinen on ihen mielettömän ihana ja tykkään siitä todella paljon...mutta se vaan on ihan liian iso tähän nykyiseen asuntoon :( Syksyllä varmaan pitänee alkaa juoksemaan sohvakaupoilla :)

No hoitopöydän tilalle vaihtaisin lipaston johon sais muksun vaatteet. Jonkun fiksumman matalan säilytysjärjestelmän tarvitsisin pennun leluille ja öö. Mukava vuodesohva ois kiva.

Sohvakalusto menisi vaihtoon. Tosin ei ihan vielä (antaa pennun ensin vaihtaa hampaansa ;) ) mutta piakkoin.

Tämä nykyinen on ihen mielettömän ihana ja tykkään siitä todella paljon...mutta se vaan on ihan liian iso tähän nykyiseen asuntoon :( Syksyllä varmaan pitänee alkaa juoksemaan sohvakaupoilla :)

Minkä tyyppistä etsit?

Itse haaveilen tällä hetkellä renginkaapista olkkariin.
Olisi moiselle sopiva tila...

Ja sitten on sellainen puolihaave kylppärirempasta. Nykyisellään lisäsiiven kylppäri on ok ja "kelpaa" varmasti funktionaalisuuden osalta 10 vuotta eteenkinpäin. Se vaan ei näytä siltä miltä toivoisin... :)

Etsitkö uusia vai käytettyjä/antiikkisia kalusteita?
Vai ihan itse tehtyä tai teetettyä?

Kirppareilta oon nyt katellu jos joku kiva lipasto kävelis vastaan. Jos en mitään käytettyä kivaa löydä niin sitten ostetaan semmonen moderni valkonen lipasto. :) Tuo säilytysjärjestelmä vois olla helppo nikkaroida itsekin.
Noi kalusteet tulis semmosia jotka vois sitten siirtää muksun huoneeseen kunhan saatais isompi asunto :)
Meiltä oikeesti alkaa tila loppumaan kesken. :D

Alkuperäinen kirjoittaja ärvee;23892380:
Kirppareilta oon nyt katellu jos joku kiva lipasto kävelis vastaan. Jos en mitään käytettyä kivaa löydä niin sitten ostetaan semmonen moderni valkonen lipasto. :) Tuo säilytysjärjestelmä vois olla helppo nikkaroida itsekin.
Noi kalusteet tulis semmosia jotka vois sitten siirtää muksun huoneeseen kunhan saatais isompi asunto :)
Meiltä oikeesti alkaa tila loppumaan kesken. :D

Onko siellä päin huutokauppoja?
Lipastoja tapaa löytää niistä ja aina välillä todella edullisesti.

Onnea siihen isomman asunnon löytymiseen.
Kutkuttavan mukava ajatus päästä itselle sopivampaan?

Minkä tyyppistä etsit?

Itse haaveilen tällä hetkellä renginkaapista olkkariin.
Olisi moiselle sopiva tila...

Ja sitten on sellainen puolihaave kylppärirempasta. Nykyisellään lisäsiiven kylppäri on ok ja "kelpaa" varmasti funktionaalisuuden osalta 10 vuotta eteenkinpäin. Se vaan ei näytä siltä miltä toivoisin... :)

Tätä tyyliä:

MUURAMEN KALUSTETALO - kirjahyllyt , vuodesohvat , Komerot , Kotikonttori , kulmasohvat , vuodesohvat , lastenkalusteet , lepotuolit , keinut , mäntykalusteet , mökkikalusteet , pihakalusteet , rottinkikalusteet , ruokapöydät , tuolit , sohvakalustot

Tummanruskeana ja tummilla jaloilla, kiitos :)

Mitään yksittäistä en osaa sanoa kun koko systeemi pitäisi kääntää. Keittiö olkkariin, makkari keittiöön, makkariin kylppäri jne. Isompi juttu.
Lattioiden maalaaminen voisi olla se pieni juttu, eikä niin pieni sekään.

Olen haveillut tästä muutoksesta, mutta nyt kun sen voisi toteuttaa, en sit kuitenkaan saa sitä aluille. Miehelle ja lapselle kelpaa näinkin ja nätti tää onkin mut...

Vaikka pimennysverho makkariin vois olla hyödyllinen. :)

Yksittäisiä asioita olisi paljonkin. Siksi varmaan ei tule oikeasti puututtua mihinkään :D

Olohuoneen parketti pitäisi uusia, vähän tummempaan pintaan. Samalla katon voisi maalata valkoiseksi ja tapetoida seinät uudelleen... Sohvapäällystys vaihtuisi samalla esim. harmaaseen. Keinutuolin haluaisin olohuoneeseen myös.

Tämä nyt vain netistä randomina otettu kuva, mutta yhtä kaikki jotain tuollaista/työntyyppistä kovasti etsin:

Renginkaappi_vihre%C3%A4.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja tämmösiä;23892453:
Mitään yksittäistä en osaa sanoa kun koko systeemi pitäisi kääntää. Keittiö olkkariin, makkari keittiöön, makkariin kylppäri jne. Isompi juttu.
Lattioiden maalaaminen voisi olla se pieni juttu, eikä niin pieni sekään.

Olen haveillut tästä muutoksesta, mutta nyt kun sen voisi toteuttaa, en sit kuitenkaan saa sitä aluille. Miehelle ja lapselle kelpaa näinkin ja nätti tää onkin mut...

Vaikka pimennysverho makkariin vois olla hyödyllinen. :)

Lautalattioiden maalaaminen?
Tuli ajatuksesta nostalginen olo.
Pari remonttia sitten meillä oli vielä lautalattiat ja silloin tapasin maalata ne joka vuosi aina ennen juhannusta. Kovalla kulutuksella olivat kun paljon alpsia, isoja koiria, kissoja jne.
:)

[QUOTE="vieras";23892464]Yksittäisiä asioita olisi paljonkin. Siksi varmaan ei tule oikeasti puututtua mihinkään :D

Olohuoneen parketti pitäisi uusia, vähän tummempaan pintaan. Samalla katon voisi maalata valkoiseksi ja tapetoida seinät uudelleen... Sohvapäällystys vaihtuisi samalla esim. harmaaseen. Keinutuolin haluaisin olohuoneeseen myös.[/QUOTE]

Aah. keinutuoli kelpaisi minullekin.
Sellainen vanha, vähän kulunut tuonne verannalle.

Ja siihen viereen pieni ruskea pöytä, pöydälle lasi viiniä ja hyvä kirja ....
Täydellinen mummelinunelma.

Lautalattioiden maalaaminen?
Tuli ajatuksesta nostalginen olo.
Pari remonttia sitten meillä oli vielä lautalattiat ja silloin tapasin maalata ne joka vuosi aina ennen juhannusta. Kovalla kulutuksella olivat kun paljon alpsia, isoja koiria, kissoja jne.

Lattiat on kyllä hyvässä maalissa, mutta haluaisin valkoiset lattiat. Ei se maalaaminen mitään, mutta se kaikki hässäkkä siinä ympärillä ja hajun haihtumisen odottelu.
Todella kaunis tuo kaappi josta laitoit kuvan. Meillä tosin on niin voimakkat värit että tuo hukkuisi tänne. :D

mulla olis keinutuoli mummulan varastossa, mutta se ei mahdu meille!! |O

tilapäisesti meillä on työpöytä makuuhuoneessa ja haluaisin sen kokonaan pois makkarista ja tilalle jonkun ihanan lipaston :) haluaisin myös kunnon sängyn rungon isoilla päädyillä :heart:

sekä uuden tv-tason olkkariin, pari mattoo ja uusia verhoja, mutta kaikenkaikkiaan olen sangen tyytyväinen kotiini :)

Alkuperäinen kirjoittaja tämmösiä;23892580:
Lattiat on kyllä hyvässä maalissa, mutta haluaisin valkoiset lattiat. Ei se maalaaminen mitään, mutta se kaikki hässäkkä siinä ympärillä ja hajun haihtumisen odottelu.
Todella kaunis tuo kaappi josta laitoit kuvan. Meillä tosin on niin voimakkat värit että tuo hukkuisi tänne. :D

Minäkin pidän valkoisista lattioista.
Silloin kun lautalattiaa vielä maalasin niin oli aina valkoiseksi.
Ja nykyään on koko talossa valkoiset laminaattilattiat.

[QUOTE="Rohmu";23892658]http://www.romuritari.fi/app/shop/list/-/open_path/0-00001-00002/cat_id/2

Itse käyn usein näillä sivuilla haaveilemassa... vähän kaikesta. :)[/QUOTE]

Oih. siellä oli paljon kaunista!
Jopa sellainen mistä haaveilinkin. Hinta vain kovin paljon huutokauppoja korkeampi. :(

350

Yhteistyössä