Sisustusihmiset verhoapuja..

Nyt alkaa jo kohta hävettää, kun en ole lkeittiöön verhoja saanut aikaisiksi.. kohta ollaan 4kk tässä asuttu.. Eli ongelmana on tanko, minkämoisen tuohon saa? kun kaappi aukeaa hankalasti, jos laittaa tankoa ottaa se pahimmolleen kiinni kaapin oveen.

 
Toi on tosi hankala, keittiö ja olkkari yhtenäistä tilaa. (ja olkkariin olen verhot saanut paikoilleen :) ) Tuossa on 2 ikkunaa vierekkäin ja työtaso jatkuu "aamiaispöytänä" (sitä termiä ne muistaakseni käyttivät) toisen ikkunan kohdalta.
 
Mä laittasin luultavasti kapan kun sillä sais hämättyä ikkunan yläreunan oikean paikan. Näyttää vähän hassulta, kun se on noin kiinni kaapissa ja yläreunat eri tasolla. Siis mun silmissä hassulta. Mutta en mä silti usko, että teillä asutaan :D :D Epänormaalin siistiä!
 
Mä tuota vaijeria pohdin, kun tosiaan olisi ihan erilainen mitä vieressä sitten olkkarin verho. Täällä moni neuvoo et jättää ilman, jospa se sitten saa olla. Kunnes tosiaan jotian tosi fiksua keksin :) Arkkitehdille tais kiireessä tulla moka :) alunperin piti olla erkkeri, mut joutu muokkaa, kun puuhella ei olisi mahtunut (tai sitten olisi kaappitilaa syöty liikaa pois). Ja itse ei kuvista tajunnut ollenkaan :)
 
Juu
Alkuperäinen kirjoittaja Vankkis:
Alkuperäinen kirjoittaja Peesi:
Alkuperäinen kirjoittaja Miyaki:
mä laittaisin laskosverhon
ja on muuten ainut joka sopii:) verhotanko ei missään nimessä eikä mitkään puolikkaat verhot. Kapat on jo aikansa eläneet eli laskosverhon laitat:D
kuin ne kiinnitetään? siis semmonen "kulmarauta" johon tarralla tms.?
Ihan ikkunankarmiin koukuilla yms. on varmaan eri variaatioita:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:
Alkuperäinen kirjoittaja Vankkis:
Alkuperäinen kirjoittaja Peesi:
Alkuperäinen kirjoittaja Miyaki:
mä laittaisin laskosverhon
ja on muuten ainut joka sopii:) verhotanko ei missään nimessä eikä mitkään puolikkaat verhot. Kapat on jo aikansa eläneet eli laskosverhon laitat:D
kuin ne kiinnitetään? siis semmonen "kulmarauta" johon tarralla tms.?
Ihan ikkunankarmiin koukuilla yms. on varmaan eri variaatioita:D
Kiitti! Mä oon ihan pahvi näissä :D täällä kaikki valittu periaatteella "toi on kivan näkönen" eikä yhtään miteitty sopiiko vai ei. Sama koskee mun vaatteita jne. mulla ei oo yhtään värisilmää/sisustus tms!
 
Heh
Alkuperäinen kirjoittaja Vankkis:
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:
Alkuperäinen kirjoittaja Vankkis:
Alkuperäinen kirjoittaja Peesi:
Alkuperäinen kirjoittaja Miyaki:
mä laittaisin laskosverhon
ja on muuten ainut joka sopii:) verhotanko ei missään nimessä eikä mitkään puolikkaat verhot. Kapat on jo aikansa eläneet eli laskosverhon laitat:D
kuin ne kiinnitetään? siis semmonen "kulmarauta" johon tarralla tms.?
Ihan ikkunankarmiin koukuilla yms. on varmaan eri variaatioita:D
Kiitti! Mä oon ihan pahvi näissä :D täällä kaikki valittu periaatteella "toi on kivan näkönen" eikä yhtään miteitty sopiiko vai ei. Sama koskee mun vaatteita jne. mulla ei oo yhtään värisilmää/sisustus tms!
Juu kuuklaa sana laskosverho niin tulee paljon vaihtoehtoja:)
Minua on haukuttu että molemmat ed.mainituista omaan ihan työni puolesta mutta se minkä toisaalla osaa niin toisaalla häviää:D (kaikki kirj+laskenta on nou nou:)
 

Yhteistyössä