Sisustusihmiset helppiä!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tapettii seinään!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tapettii seinään!

Vieras
Kumpi tapetti???

Yksi seinä siis laitettas tällasella musta/harmaakuvioisella ja muut sellasella hopeanhohtoisella harmaalla yksivärisellä. NYT vaan aivan hirvittävä valinnanvaikeus!!

Eka vaihtoehto. Tässä on vuodan molemmissa reunoissa tuota pystyraitaa /valkoinen/hopea/musta ja noissa oksien reisnoissa myös hopeaa, eli kuvittelisen sen olevan aika makea oikeanlaisessa valaistuksessa

http://www.aijaa.com/v.php?i=5291885.jpg

Tokassa vaihtoehdossa tapetin pinta on veluurimaista, tuo harmaa osa siis. Tulppaani on himmeästi hohtavaa hopeaa.

*muoks* jahas, siis toinen vaihtoehto seuraavassa vistissä vasta...****

Kertokaa pliiiis mielipiteenne!!!
Ensimmäisessä vaihtoehdossa miellyttää sen taulumaisuus pelottaa hallitsevuus.
Toisessa miellyttää se, että se ei olisi "liian" hyökkäävä vaan aika hillitty, mutta näyttävä, mietityttää taas että onko liian pliisu..Apua..

Joo. Siis tuossa ekassa tosiaan on vuodan molemmissa reunoissa tuo pystyraidoitus, eli kuvio ei sikäli jatku sivuttain. Raidoitus on leveydeltöään n. 10cm molemmissa reunoissa.

Nyt vasta huomasin tuossa ekassa on jotain kummallisia reunoja? No sitten en kyllä ottaisi sitäkään. Ystäväpariskunnalla on todella upea tapetti samoissa väreissä, sellaista koiranputkea. *tyrkytityrkyti* :D

*muoks* En löytänyt sitä netistä sittenkään. Mutta sellaista koiranputki silhuettia se oli, johon kovasti ihastuin.

Ja lähinnä dilemma on se, että mitäs jos tuolle tehosteseinälle laittaa jonkun taulun/hyllyn,jolla jotain, niin onko se liian sekava sitten? Olisiko tämä jälkimmäinen siinä mielessä parempi vaihtoehto? Ja tuon tulppaanitapetin hopean hohto ei pääse kyllä kuvassa lainkaan oikeuksiinsa.

Voi apua...En mä osaa päättää...
Kun jos se tuo eka on liian levoton..Huone kun ei ole mikään 40 neliön halli...
Tai jos se tuo kakkonen on liian "tulppaani"..Mut kun mä en sit kuitenkaan diggaile mistään viktoriaanisista medaljongikuvioistakaan..PÖH!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tai jos se tuo kakkonen on liian "tulppaani"..Mut kun mä en sit kuitenkaan diggaile mistään viktoriaanisista medaljongikuvioistakaan..PÖH!

Mulla oli yksi seinä vähän ton tyylistä tapettia pienehkössä makkarissa, vähän niinkuin sängyn päätyseinänä. Hyvä oli.
Se riippuu niin siitä, mitä muuta se aiot siellä huoneessa tehdä, mitä sille seinälle tulee jne.

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:

Mulla oli yksi seinä vähän ton tyylistä tapettia pienehkössä makkarissa, vähän niinkuin sängyn päätyseinänä. Hyvä oli.
Se riippuu niin siitä, mitä muuta se aiot siellä huoneessa tehdä, mitä sille seinälle tulee jne.

Se siis tulee olkkariin. Seinälle muuten tulevista "asioista" ei nyt siis vielä tietoa, kun on tää tapettidilemma. Mut voiko tuohon oikeestaan mitään laittaa kun on noin "kuvioinen" ?

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:

Se siis tulee olkkariin. Seinälle muuten tulevista "asioista" ei nyt siis vielä tietoa, kun on tää tapettidilemma. Mut voiko tuohon oikeestaan mitään laittaa kun on noin "kuvioinen" ?

No mä en laittais. Tai voisin laittaa jotain tyhjiä kehyksiä tms. Mutt en muuta, mitään itsessään kuvioista.

Yhteistyössä