sisustushullu

Mä en tykkää. Nyt on hyvä tekosyy olla sisustamatta kun lapset on pieniä. Sit kun ne kasvaa voi tietty palkata sisustussuunnittelijan. Mut mä kyllä tykkään avarasta ja valoisasta tilasta.. Et eihän sitä oikeestaan paljoa edes tarvitse.

Alkuperäinen kirjoittaja Naperon taapero:
tykkäätkö sisustaa aina ja koko ajan? en tarkota et aina ostasit jotain mut siis et ahmitko kaikkia mahollisia sisutuslehtiä ja tykkäät kierrellä kauppoja ja sit harmittaa jos ei oo rahaa ostaa jotain :D

oon ihan koukussa kaikkiin sisustus ja remppa ohjelmiin !

:p

Sisustaminen mielessä aina :D
Talon rakentamisessa sai kyllä sellaisen rautaisannoksen sisutamisen vaikeutta ja valintoja, että ei vähään aikaan tehnyt mieli. Pari vuotta ollaan nyt asuttu ja kyllä taas kiinnostaa.

Päivät pitkät lueskelen netistä kaikkea ihanaa...

Tähän laitankin linkin jos ette muut ole löytäneet:

http://www.housetohome.co.uk/

Ihania ja inspiroivia kuvia kasoittain.. Olen lueskellut kyseistä sivustoa jo ainakin vuoden verran.

Sisustan aina kun ehdin ja jaksan!

No meillä kanssa vuokrakämppä mutta sisustelen kyllä. Koti ja keittiö-lehti tulee mutta juuri muita lehtiä ei tule selattua. Joskus harvoin kun varaa niin ulkomaisia sisustuslehtiä tulee ostettua kun niissä enemmän omaan makuuni sopivia luovia, rohkeita ja omaperäisiä juttuja. Sisustusmakuni on sekoitus boheemia kirpparityyliä ripauksella modernia linjakkuutta. Eli koristeellista ja pelkistettyä tasapainossa. Lämmintä ja kylmää, kovaa ja pehmeää. Rakastan kontrasteja!

Yhteistyössä