Sisustusapua! Väreistä lastenhuoneessa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieraana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oranssi ja violetti on raikas ja yllättävä väriyhdistelmä. Ja ainakin Saksassa just nyt aikas hitti!

Valitsisin jomman kumman noista päätehosteväriksi ja sitten ripaus toista väriä joukkoon. Ehkä niin, että olisi viileä, siniseen taittuva violetti ja lämmin, kirkas, punapohjainen oranssi.

Alkuperäinen kirjoittaja näin:
keltainen tai limenvihreä..

jos haluat rauhoittaa niin lämmin suklaanruskea..

Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:
Ehdottakaapa, mikä pirteä väri sopisi valkoisen ja oranssin seuraksi. Sellaista unisex-lastenhuonetta suunnittelen.

Kiitos! Tuota ruskeaa sävyä ensin ajattelinkin, mutta mietin, että tuleeko liian "tylsä" lastenhuoneeksi. Tykkään kyllä itse siitä yhdistelmästä.

Alkuperäinen kirjoittaja Violetti!:
Oranssi ja violetti on raikas ja yllättävä väriyhdistelmä. Ja ainakin Saksassa just nyt aikas hitti!

Valitsisin jomman kumman noista päätehosteväriksi ja sitten ripaus toista väriä joukkoon. Ehkä niin, että olisi viileä, siniseen taittuva violetti ja lämmin, kirkas, punapohjainen oranssi.

Kuulostaa itse asiassa aika hauskalta! Tuotahan voisi alkaa miettiä tosissaan. Kiitos!

Mun mielestä oranssi ja ruskea on liian kulunut väripari... Ja sopii paremmin ehkä teinin huoneeseen tai olkkariin kuin lastenhuoneeseen.

Eikö olisi kiva, kun olisi jotain uutta vaihteeksi?

ruskea siksi, jos lapset esim nukkuu huoneessa..
jos vain leikkihuoneena, niin lime antaa ytyä ja säihkettä..

Alkuperäinen kirjoittaja näin:
keltainen tai limenvihreä..

jos haluat rauhoittaa niin lämmin suklaanruskea..

Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:
Ehdottakaapa, mikä pirteä väri sopisi valkoisen ja oranssin seuraksi. Sellaista unisex-lastenhuonetta suunnittelen.

Minun mielestä ruskea ei ainakaan ole pirteä väri kuten ap oli pyytänyt ehdottamaan vaikka ruskea passaa kyllä varmasti oranssin kans. Minun mielestä kolmannen värin valintaan vaikuttaa täysin se minkälainen oranssi on kyseessä. Täältä voi ainaki käydä kattomassa löytyskö joku hyvä vaihtoehto. Itsellä tuli pirteästä mieleen heti semmonen kirkkaan sininen mutta vaatii todella just oikeanlaisen oranssin kaveriksi.

http://www.colorschemer.com/schemes/

Yhteistyössä