Sisustusapua kaipaan IKEAn huonekaluilla lastenhuoneeseen!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Meillä on olemassa siis kahta eri väriä lastenhuoneeseen lastenhuonekaluja, valkoista ja sitten sitä ruskeaa. En tiedä mitä väriä ostan lisää, sekoitanko nuo, vain laitanko vain jompaa kumpaa. Poika on nyt 3 vuotias, mutta nukkuu vielä vanhempien makuuhuoneessa. En tiedä, nukkuuko vielä pariin vuoteen omassa huoneessaan (jota ei ole vielä sisustettu). Periaatteessa en halua sekoittaa kahta väriä, pitäis olla jompaakumpaa. En vain osaa päättää! Ideoita??

Meillä on siis:

VALKOISIA:
- valkoinen lastensänky hensvik (nyt vanhempien huoneessa)
- valkoinen pikkupöytä ja tuoli (nyt olohuoneessa)

RUSKEITA:
- lipasto http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/10108651
- toinen korkeampi samanlainen lipasto (nyt olohuoneessa, mutta lähdössä olkkarista pois)

siis vaihdatko 3v. vaipat vai onko sulla tuon 3v. lisäksi vielä vauva?.

itse sisutaisin valkoisilla huonekaluilla, lasten leluista yms. tulee niin paljon eri värejä, joten valkoinen olisi siinä mielessä selkeämpi vaihtoehto.

Sehän on ihan makuasia. Itse en siedä puunväriä/-kuviota, joten mulle valkoinen olisi ihan ehdoton. Valkoinen myös näyttää kauniille värikkäitä seiniä vasten ja mahdollistaa hyvin sisustuksen uudelleen värittämisen tekstiileillä.

Kiitti vastauksista. Tykkään kyllä valkoisesta ja tosiaan se olisi sisustuksen kannalta selkeä ja helppo olisi uudelleenvärittää tekstiilejä yms. ja tuleehan leluista väriä. Mikä säilytysjärjestelmä olis hyvä?