sisustus apuja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apuja

Vieras
Meillä makuuhuoneessa yhellä seinällä ovi ja vaatekaapit, vastakkaisella seinällä ikkuna, ovesta oikeella jenkkisänky jonka molemmin puolin kirjahyllyn palat. ja ovesta vasemmalla olevalla seinällä ei mitään.

Sängyn päädystä jää matkaa seinään 150cm. mitä sille seinälle, muutakin kun tauluja? nyt se näyttää autiolta. vauvan sänky tulee aikanaan sinne nurkkaan ikkuna seinälle. mutta entä muuta??

Jos vauva on tuloillaa, asustelee hän ilmeisesti sitten ainakin vuoden teidän makkarissa?
Vauvan sänky, joku lipasto/hoitopöytä johon saat vauvan vaatetta ja vaippoja jne. Kenties mukava tuoli jossa imettää/ syöttää pullosta vauvaa.
Sitten kun vauva muuttaa omaan huoneeseen jää lipasto omaan käyttöösi kuten tuyolikin, jolleivät mene vauvan mukana lastenhuoneeseen.
Kauniita tauluja, kenties joku taso-hylly jossa vauvan nallet, myöhemmin vaikka valokuvia tms koriste-esineitä.
Kannattaa ajatella, että huonehhan vaihtuu sitten taas kun vauva ei nuku kanssanne, että miten muutokset menisi mukavasti ja sopisi tyliinne.

Vastasain lisää, mut se katos.. :o
Olen kuullut, että telkkari makkarissa tuhoaa läheisyyden ja seksielämän, joten en suosittele, minä en ainakaan ota sitä riskiä kotonamme.. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Potslojo:
Vastasain lisää, mut se katos.. :o
Olen kuullut, että telkkari makkarissa tuhoaa läheisyyden ja seksielämän, joten en suosittele, minä en ainakaan ota sitä riskiä kotonamme.. :whistle:

No meidän seksielämää ei ainakaa pahentanu ku oli telkku :D Nyt sitä ei oo ku ei oo boxii eikä oo muuttunu siitä mitenkää niinku ei muuttunu sillonkaa ku telkku huoneeseen muutti :D

Tee jostain kivasta kankaasta taulu. Meillä on itellä pari Marimekon kankaasta tehtyä. Teetin taidekehystämössä. 12ox120cm kangas on puukehikkoon pingotettu. Kankaan hinta + kehys/pigotus 14?. Edullisesti näyttävää.

Yhteistyössä