sisustajat PLIIS!!! Auttakaas mua värien kanssa...laitoin uusia kuvia

  • Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti
Turkilmas
Olohuoneen seinät.... Kuulostaako hassulta jos olohuoneen ja "eteisen" , jotka siis yhtenäistä tilaa, seinät olis beessit niinkuin ne nyt osittain on (ja siis rempan jälkeen kaikki). Ja sitten se seinä jossa on rappuset, niin maalattais kokonaan hennon vaaleansinisellä?

Kuulostaako hassulta, oudolta, vai vaan tosi ihanalta B)
 
Turkilmas
No auttakaas nyt. Vaikea tietty hahmottaa, mutta siis niin että muut seinät olis beessit ja yksi ISO seinä , joka nousee myös yläkertaan ja on rappusten taustana, olis vaaleansininen. Lattialistat haluaisin valkoisiksi ja lattiaan tulee vaaleaa laattalaminaattia, sekä vaaleaa (lähes valkoista) laminaattia (erottaen eteisen ja olohuoneen)
 
Beessi tökkii mulla heti sen enempiä miettimättä... :whistle:

Ei vaan, tietty beige ja tietty vaaleensininen sopii tosi hyvin yhteen. Paitsi et se vaaleensininen mitä meinaan ei oo ihan hennon sävynen, vaan selvästi kyllä vaaleensininen vaaleudesta huolimatta. *selkeetä* :D
 
emmanuela
Ei ainakaan kuulosta hullulta, vaan miksipä ei =)
Tietysti sitä sävyä ja tilaa sekä muuta sisustusta on vaikea hahmottaa täysin oikein näin mielessä mutta olen nähnyt asunnostanne kuvia ja täten uskallan luottaa siihen, että omaat hyvän maun. Eli ei ainakaan kuulosta pahalta idealta =)
 
emmanuela
Turkilmas, rohkeasti vaan maalaamaan! Muista että aina voit maalata päälle jos ei lookki olekaan ok. Pitää ottaa vähän riskejäkin ja minusta tuo idea kuulostaa hyvältä!!

Paas sitten kuvaa ku olet saanut valmiiksi ;)
 
Turkilmas
Nää seinät beessiksi. Nyt tuo väri on maitokahvi ja mun mielestä se on ällö.




Eli joko tuon päätyseinän tai sitten ikkunaseinän väriseksi. Ikkunaseinä on kyllä mieleisempi ja maalaisin sitten myös tuon päätyseinän samalla sävyllä.


Tässä vielä tuulikaapista. Eli vaalealla beessillä vaaleansininen tehosteneliö. Mutta mä en tarkoita laisinkaan noin tummaa, vaan sellaista ihan hennon vaaleaa sinistä...

 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:
http://www.tikkurila.fi/kotimaalarit/varit/varikartat_sisamaalaukseen/sisustajan_varikartta

tossa ois tikkurilan värikartta,mun mielestä tossa oli pari kivaa vaaleansinistä mikä kävis beessin kanssa
Kiitos :flower: .

Jotain tällaista mä ajattelin:

http://www.tikkurila.fi/kotimaalarit/varit/varikartat_sisamaalaukseen/sisustajan_varikartta/g441.2387.xhtml
 
me maalattiin tähän muuttaessa khh vaaleansinisellä, oli se hieno ja tykkäsin, mutta nyt se on kyllä jo :x niin vaaleensininen että.. no siellä ei asuta. :D

muoks. mut eihän toi oo ees sinine, vedenvärinen tjmv. kiva väri, kun ei "oikee" väri.
 
Turkilmas
Tässä vielä linkki tuohon meidän kaunokaiseen jalkalamppuun jonka sain appiukoltani. Eli rakastan maalaisromantiikkaa ja noita meidän antiikkimööpeleitä :heart: :heart:

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1153479
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja perskyrpänen:
me maalattiin tähän muuttaessa khh vaaleansinisellä, oli se hieno ja tykkäsin, mutta nyt se on kyllä jo :x niin vaaleensininen että.. no siellä ei asuta. :D

muoks. mut eihän toi oo ees sinine, vedenvärinen tjmv. kiva väri, kun ei "oikee" väri.
Joo silleen hempeä, viileä, rentouttava.

Mulla aina vaan silmä lepää tuossa väriyhdistelmässä. siis ruskea, valkoinen, beessi ja vaaleansininen. Se on vaan niin mun juttu :heart: .

Pentikin mainoksia mä aina kuolaan, ne on NIIN sitä mitä mä haluaisin omasta kodistanikin löytää :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja perskyrpänen:
me maalattiin tähän muuttaessa khh vaaleansinisellä, oli se hieno ja tykkäsin, mutta nyt se on kyllä jo :x niin vaaleensininen että.. no siellä ei asuta. :D

muoks. mut eihän toi oo ees sinine, vedenvärinen tjmv. kiva väri, kun ei "oikee" väri.
Joo silleen hempeä, viileä, rentouttava.

Mulla aina vaan silmä lepää tuossa väriyhdistelmässä. siis ruskea, valkoinen, beessi ja vaaleansininen. Se on vaan niin mun juttu :heart: .

Pentikin mainoksia mä aina kuolaan, ne on NIIN sitä mitä mä haluaisin omasta kodistanikin löytää :p
kamalaa! nehän on likimain palstan värit!!!
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja perskyrpänen:
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja perskyrpänen:
me maalattiin tähän muuttaessa khh vaaleansinisellä, oli se hieno ja tykkäsin, mutta nyt se on kyllä jo :x niin vaaleensininen että.. no siellä ei asuta. :D

muoks. mut eihän toi oo ees sinine, vedenvärinen tjmv. kiva väri, kun ei "oikee" väri.
Joo silleen hempeä, viileä, rentouttava.

Mulla aina vaan silmä lepää tuossa väriyhdistelmässä. siis ruskea, valkoinen, beessi ja vaaleansininen. Se on vaan niin mun juttu :heart: .

Pentikin mainoksia mä aina kuolaan, ne on NIIN sitä mitä mä haluaisin omasta kodistanikin löytää :p
kamalaa! nehän on likimain palstan värit!!!
´No mä joskus teinkin aloituksen että mulla niin silmä lepää näissä väreissä. Etenkin kun painaa tota "lähetä" palkkia ja vistan vaaleansininen rengas on siinä päällä :heart: B) .

Ja siinä tietty myös syy miks mä täällä niin hyvin viihdyn :whistle:
 

Yhteistyössä