Sisusta nyt sitten täällä kun mies on tuollainen juntti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinne ammuttu karhu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sinne ammuttu karhu

Vieras
Sohvaa ei saa missään nimessä vaihtaa. Tv-taso on "just hyvä tuollaisena" ja mitään uusia kaappeja ja lipastoja "ei tänne tarvita". Ainoa johon ukko näytti vihreää valoa on uusi telkkari ja senkin on oltava jumalattoman iso.
Keittiöön ei mitään uutta kun pöytä on vielä ihan hyvä,tuolit vain narisevat "vähän".
Olisinpa rikas että voisin vain itse tilata tänne vaikka mitä!

[QUOTE="Nuuh";25396076]No hanki omalla palkallasi.[/QUOTE]

Palkat on kummallakin samanlaiset että siitä ei ollut kyse. Ostaisitko itse uuden sohvan keskustelematta puolison kanssa?

Palkat on kummallakin samanlaiset että siitä ei ollut kyse. Ostaisitko itse uuden sohvan keskustelematta puolison kanssa?

No tietenki minä saan kotiini ostaa tavaroita. Ja jos saan ensviikonloppuna isomman auton lainaan niin haen olohuoneeseen uuden senkin. Jos jäisin odottamaan miehen aktivoitumista jonkun huonekalun hankintaan, niin meillä ei kymmen vuoden jälkeenkään olisi kuin sänky sohva ja telkkari.

Sohvaa ei saa missään nimessä vaihtaa. Tv-taso on "just hyvä tuollaisena" ja mitään uusia kaappeja ja lipastoja "ei tänne tarvita". Ainoa johon ukko näytti vihreää valoa on uusi telkkari ja senkin on oltava jumalattoman iso.
Keittiöön ei mitään uutta kun pöytä on vielä ihan hyvä,tuolit vain narisevat "vähän".
Olisinpa rikas että voisin vain itse tilata tänne vaikka mitä!

Koukuta se sisustukseen äijäjuttujen kautta.

[QUOTE="Nuuh";25396132]No tietenki minä saan kotiini ostaa tavaroita. Ja jos saan ensviikonloppuna isomman auton lainaan niin haen olohuoneeseen uuden senkin. Jos jäisin odottamaan miehen aktivoitumista jonkun huonekalun hankintaan, niin meillä ei kymmen vuoden jälkeenkään olisi kuin sänky sohva ja telkkari.[/QUOTE]

Onhan se miehenkin koti, kai hänelläkin on lupa sanoa mitä kotiinsa haluaa. Itse en ainakaan pitäisi siitä, että mieheni alkaisi tänne kantamaan huonekaluja ja sisustamaan puhumatta minulle mitään.

Mies ei oo välittänyt pätkääkään miltä koti näyttää viimeiseen kuuteen vuoteen ja saanut täällä laittaa ihan vaan oman mielen mukaan.. Nyt kuitenkin ku suunnittelin uutta kämppää ni alko kuulumaan eikö hällä ole sanomista ja sieltähän alkoi tulla ohjeita (ihan hirveitä ideoita!) koko kuuden vuoden edestä.. Not good..:headwall: