sisukas.net Onko Joku tilannut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kysyjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kysyjä

Vieras
http://www.sisukas.net Onko jollain kokemuksia tilaamisesta? Olen tykästynyt, että valikoimassa olisi ihan tilattavaakin! Ehkä olenkin hieman pöhkö ja erikoinen!

Kommentoikaa toki, mitä mieltä olette. Mun mielestä tää piristää, mutta voi olla että tää on ollu jo monta vuotta. Mä en pysy näissä oikeen kyydissä. T: Anu.

Tylsiä? Tota no ei mulle ainakaan ekana mieleen tullu tylsä. Mulle ei noi pääkallot uponnu, ne oli lähinnä järkyttäviä, mutta oli siellä kivojakin vaatteita.

Mikä kommentti.Mä en kyllä noita luokittelisi ainakaan tylsiksi saati sitten junttimaisiksi. Erikoisia kyllä on ja tiedän että kyseisen tyyppiset vaatteet ovat olleet jo pitkään muualla muodissa. No, makujahan on monia.

Mutta varsinaiseen kysymykseen niin en ole tilannut mutta mua houkutteli kyllä vähän noi hoitolaukut..Jos vaan raskisi. :/

Aivan mielettömän hauskoja tuotteita! Pakko varmaan tulevalle pienokaiselle tilata jossain vaiheessa jotain. Tosi kiva, että edes jostain Suomessa saa vähän erilaista vaatetta. Tämä linkki oli ehdottomasti loistava löytö!

Yhteistyössä