SISUKAS.NET kokemuksia? Hyviä vai huonoja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AP
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
^
omapa on ongelmansa. Mut en enää surffaile lähimaillakaan sisukasta.

Hyi mitä kohtelua. Minulla tilaukset aina menneet nappiin vaan periaatteessa en tilaa enää ikinä (näitä nettikauppoja nyt on enemmänkin kuin olis tarve). Toivottavasti ap, saat rahasi takaisin.
Sisukas.net boikotti alkoi itsellä juuri!

Toivottavasti yrittäjä lukee näitä kirjoituksia ja miettii käytöstään. Sinä saat taatusti odottaa rahojasi viimeiseen maksupäivään. johon he voivat maksuaan venyttää ,vaan näillä kirjoituksilla on kyllä yritykselle kokonaisuutena hivenen enemmän haittaa kuin yhdellä kadonneella lähetyksellä tai toimittamattomalla tai mikä se nyt sitten onkin, lähetyksesi kohtalo.
Fiksu yrittäjä pitäisi asiakkaan tyytyväisenä ja korvaisi heti ja mukisematta tuon tuotteen.

Alkuperäinen kirjoittaja Yrittäjä itsekin.:
Toivottavasti yrittäjä lukee näitä kirjoituksia ja miettii käytöstään. Sinä saat taatusti odottaa rahojasi viimeiseen maksupäivään. johon he voivat maksuaan venyttää ,vaan näillä kirjoituksilla on kyllä yritykselle kokonaisuutena hivenen enemmän haittaa kuin yhdellä kadonneella lähetyksellä tai toimittamattomalla tai mikä se nyt sitten onkin, lähetyksesi kohtalo.
Fiksu yrittäjä pitäisi asiakkaan tyytyväisenä ja korvaisi heti ja mukisematta tuon tuotteen.

Harmi kun en ostanut sulta vaatetta tai mitä nyt sitten myytkin? Sinulla on arvot kohdillaan ja kunnioittava asenne asiakasta kohtaan. Onnea yrittäjyydellesi!

Tuota, jos sinä olet lähettänyt tiedot TORSTAINA ja nyt vedät hernettä nenään TIISTAINA, niin mielestäsi olet aika herkästi vetänyt hernettä nenään.

Pankkiliikennekin vie aikaa. Ja jos haluat välitöntä palautetta, niin soita, älä lähetä sähköpostia.

Mä tilasin sieltä joskus itselleni pari paitaa, tulivat ajallaan ja kaikki sujui. MUTTA mua ärsyttää suunnattomasti se, että siellä on MUKAMAS hirveästi hyviä alennuksia, mutta ainuttakaan niistä tuotteista ei ikinä ole - kivat on alennukset kun ei niitä tuotteita kuitenkaan voi ostaa |O

minä tilasin vk-vaatetta, maksoin ja tuli ilmoitus että tuotetta ei ole.
rahat kyllä tuli takaisin yllätysnopeaan, mutta sen jälkeen jokainen tilaamani tuote on mystisesti loppunut juuri ennen kuin olen tuotteen maksanut.
kuitenkin tuotteet säilyneet heidän kaupassaan viikkoja tämän jälkeen, myynnissä.

ei kyllä tuo spostin välityksellä heidän kanssaan keskustelu toimi, täälläkään.

Kerran erehdyin tilaamaan, toiste en. Tilausta en koskaan saanut, enkä vastausta tiedusteluihini ennen kuin lähetin ukaasin ja vaadin rahoja takaisin, mikäli tuote ei ole postissa seuraavana päivänä. Vasta sitten reagoivat palauttamalla rahat.

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Tuota, jos sinä olet lähettänyt tiedot TORSTAINA ja nyt vedät hernettä nenään TIISTAINA, niin mielestäsi olet aika herkästi vetänyt hernettä nenään.

Pankkiliikennekin vie aikaa. Ja jos haluat välitöntä palautetta, niin soita, älä lähetä sähköpostia.

Sanoinkohan,että minkäviikon torstaina?
Tässä on ennen juhannusta jo kauppoja tehdä yritetty tehdä.
Hiljaisuus ja piittaamattomuus viesteistä tylsin juttu. MUTTA kyllä minä olen melko lailla tässä hiljaisuudessa jaksanut odotella.... nalkuttava talonmies. Kiitos vaan huomiostasi ja milelipiteestäsi. Minua ei muuta enää mikään mielipidettä tuon firman suhteen ja kohtalotovereita tuntuu olevan paljon.

Tuo hurja soittoaika 13-15 ei satu sopimaan minulle, töissä kun olen. Soittelen sitten, jos kovin pitkälle joudun tämän jutun viemään.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Hiljaisuus ja piittaamattomuus viesteistä tylsin juttu. MUTTA kyllä minä olen melko lailla tässä hiljaisuudessa jaksanut odotella.... nalkuttava talonmies. Kiitos vaan huomiostasi ja milelipiteestäsi. Minua ei muuta enää mikään mielipidettä tuon firman suhteen ja kohtalotovereita tuntuu olevan paljon.

No ehkä silloin olisi kannattanut kertoa, että olet odottanut niin ja niin monta viikkoa. Kun kerran sillä oli merkitystä. Ja mitä ihmiset täällä kirjoittavat huutiskokemuksistaan, niin kyllä tuollaisia hätähousujakin on ja paljon :D

Ei, en ole asiakas.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No ehkä silloin olisi kannattanut kertoa, että olet odottanut niin ja niin monta viikkoa. Kun kerran sillä oli merkitystä. Ja mitä ihmiset täällä kirjoittavat huutiskokemuksistaan, niin kyllä tuollaisia hätähousujakin on ja paljon :D

Ei, en ole asiakas.

Se paketti on mystisesti kadonnut. Lähettäneet 24.6.. En sanoisi itseäni hätähousuksi ja he tietävät juuri tarkkaan kauanko olen odottanut. Älä sinä sitä murehdi. Tässä on kyse yrityksen hukkaamasta/postin kadottamiasta/lähettämättömästä (mistä minä tiedän totuuden) minulle sitä ei ole tullut. Huutis on pikkuisen eri juttu kuin firmat ja heillä on hivenen eri säännöt asetettu kaupankäynnille kuin yksityshenkilöillä.
Huutista en harrasta.

pienissä nettikaupoissa palvelu aina 100 kertaa parempaa kuin isoissa. Täällä boikotoidaan myös sisukasta ja wilmistä.. vaikka eikös se wilmis lopukin/yritä myydä kauppaansa?

Alkuperäinen kirjoittaja joo...:
pienissä nettikaupoissa palvelu aina 100 kertaa parempaa kuin isoissa. Täällä boikotoidaan myös sisukasta ja wilmistä.. vaikka eikös se wilmis lopukin/yritä myydä kauppaansa?

Sisukas.net tässä onkin kyseessä oleva kauppa.

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Tilanne siis tämä, että heillä väärät hinnat (joten oma moka), eivätkä suostu tilaamiani ja maksamiani tuotteita toimittamaan.

Minkäsuuruisesta hintavirheestä on kyse? Mikäli virhe on selvästi havaittavissa myös kuluttajan taholta, niin hinta ei sido myyjää. Mikäli hinnassa on niin pieni virhe, ettei kuluttajan ole voitu olettaa sitä tiedostaneen, hinta on sitova.

Mä tilasin sieltä keväällä aivan ihanan tunikan meidän typsylle ja tuli tosi nopeasti perille, alle viikossa tuli. Mut nyt näitä luettuani se tais olla ensimmäinen ja viimeinen kerta. Kannattaa vaan pitää puolensa ja vaatia rahat takaisin jos homma ei pelaa. Inhottavaa kyllä kun tulee sit lisäharmia ja työtä ostajalle jos joutuu soittelee ympäri Suomea kuluttaja-asiamiehille ja muille tyypeille.

Meillä on myös toisen alan yritys ja lähetämme aina asiakkaalle postin seurantakoodin jolla voi lähetyksen kulkua seurata.
Mikäli satuu olemaan tilanne, että tilattu tuote on loppunut, otamme asiakkaaseen yhteyttä puhelimitse ja tarjoamme tilalle toista tuotetta joka yleensä on hieman kalliimpi(asiakas maksaa vain sen alkuperaisen tilauksen mukaan). Mikäli tuote ei kelpaa palautamme rahat samantien. Meille on asiakas todella tärkeä ja haluamme palvella todella hyvin :)

Alkuperäinen kirjoittaja yrittelijä:
Meillä on myös toisen alan yritys ja lähetämme aina asiakkaalle postin seurantakoodin jolla voi lähetyksen kulkua seurata.
Mikäli satuu olemaan tilanne, että tilattu tuote on loppunut, otamme asiakkaaseen yhteyttä puhelimitse ja tarjoamme tilalle toista tuotetta joka yleensä on hieman kalliimpi(asiakas maksaa vain sen alkuperaisen tilauksen mukaan). Mikäli tuote ei kelpaa palautamme rahat samantien. Meille on asiakas todella tärkeä ja haluamme palvella todella hyvin :)

Hienoa palvelua! Tässä minun aloituksessani on kyse toimittamattomasta tuotteesta tai kadonneesta paketista, joka tapauksessa ei minulle ole tullut.
Toinen ihminen on kokonaan se, joka kuluttaja-asiamiehen kanssa joutuu firman suhteen asioimaan.
Minun tilaukseni oli reilut 30 euroa!!! He siis viitsivät hankkia itselleen huonoa mainosta ja kadottaa asiakkaita 30 euron tähden.
Tyhmyyden huippu minusta!

Alkuperäinen kirjoittaja yrittelijä:

Hienoa palvelua! Tässä minun aloituksessani on kyse toimittamattomasta tuotteesta tai kadonneesta paketista, joka tapauksessa ei minulle ole tullut.
Toinen ihminen on kokonaan se, joka kuluttaja-asiamiehen kanssa joutuu firman suhteen asioimaan.
Minun tilaukseni oli reilut 30 euroa!!! He siis viitsivät hankkia itselleen huonoa mainosta ja kadottaa asiakkaita 30 euron tähden.
Tyhmyyden huippu minusta!

Yhteistyössä