Siskoni kuoli ja sain tosi paljon vaatteita, kenkiä, laukkuja ym. tavaraa, mitä häneltä jäi.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mustakin osoittaa käytöstapojen puutetta retostella keskustelupalstalla asiasta anonyymisti. Mutta varmaan nykypäivänä tähän tultu. Toivottavasti ap tulee tänne retostelemaan perimillään rahoillaan kun vanehemmat kupsahtaa. Sitten sisko ja vanhemmat näkee pilvenreunalta millainen k...pää ap on ja antavat joskus palaa!!

ja vielä suurempi äh, että jotkut kulkevat maailman läpi tuntematta surua (koska jos tietäisi mitä on menettää joku ei tämmöisiä provoja kirjottaisi ) tai rakastamatta ketään niin paljon että tuntisivat surua (jos tämä oikea ketju). surullista :(

[QUOTE="vieras";24926838]... Tai ap:n tapa tehdä surutyötä, vaikka se ei kaikkien moraalille sovikaan.[/QUOTE]

Ai susta ihminen, joka kertoo että meni hautajaisissa selittämään kuolleen poikaystävälle, että 'kato muutes kenen mekko mul on, tunnistaks, sopiiks mulle?' ei ole joko a.) provo b.) sairas kusipää tai muuten vaan 100% vajokki

[QUOTE="hoo";24926897]Ai susta ihminen, joka kertoo että meni hautajaisissa selittämään kuolleen poikaystävälle, että 'kato muutes kenen mekko mul on, tunnistaks, sopiiks mulle?' ei ole joko a.) provo b.) sairas kusipää tai muuten vaan 100% vajokki[/QUOTE]

Vähän tahdittomasti sanottu joo, mutta mistäs sitä kukaan tietää, missä tunnemyrskyssä ap tuon laukoi ja missä mielentilassa on nyt. Tai mikä hänen psyyke on ylipäänsä, että jospa ne on ihan normaaleita ja sukulaiset on tottuneet tuollasiin kommentteihin? En silti menis toista haukkumaan vajakiksi, kun en tiedä koko totuutta, enkä sen paremmin provoksikaan vain sen takia, että itse en toimisi tai ajattelisi samoin. Tai sitten mussa on jotain tosi pahasti vialla, kun palstakirjoituksistakin koitan etsiä montaa eri puolta ja näkökulmaa, enkä pidä kaikkia niin mustavalkoisena... :whistle: :D

Itse en kyllä voisi käyttää kuolleen siskon vaatteita. Karmiva ajatus. Kuin pukisi surun joka päivä päälle. Miten siinä voisi jatkaa elämää. Oikeasti en voi edes ajatella että siskoni kuolisi, itku varmaan tulisi pelkästä ajatuksesta.

[QUOTE="Elli";24927073]No okei myönnän, oli tää porvoosta. Anteeks kaikille, ketkä pahoititte mielenne.[/QUOTE]

Joku raja provoilulla! Ja toisten kuolema on sellanen!

Haluan hieman selventää syitä tähän provoon. Mielestäni kukaan ei ole keksinyt tai ainakaan kehdannut kirjoittaa tälläistä provoa. Halusin nähdä millaisia ajatuksia tämä ihmisissä herättää. Kyllä, tämä on ihmisille tabu. Ymmärrän sen kyllä, onhan se röyhkeää. Sellaista se on kun provon aiheet loppuvat ja täällä on oikeesti tosi tylsää ollut pitkän ajan.

Yhteistyössä