Siskoni hallinnut koko sukua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vierailija"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vierailija"

Vieras
Olen niin kurkkua myöten täynnä vanhempaa siskoani, joka on päsmäröinyt kaikissa asioissa koko suvussa jo vuosikausia. Luonteeltaan erittäin dominoiva ja itsekäs ja vallanhaluinen. Niin kauan kuin isämme eli ja oli jossakin kunnossa, käytti tätä hyväkseen lastensa hotajana ja pomputti miten tahtoi. Sitten kun kunto heikkeni, niin ääni muuttui kellossa ja oli isälle hyvinkin epäystävällinen ennen kuin sitten isämme kuoli. Miehensä suvussa ei ole muita lapsiperheitä ja meidän suvussa ainoastaan minulla on lapsi. Kun äitimme on jo hoitolaitoksessa, huomasin käydessäni viimeksi, että siskoni lasten kuvat oli työnnetty oikein eturiviinn ja minun lapseni kuva oli puoliksi kumollaan takaosassa, jolloin äitini ei vuoteesta pystynyt sitä näkemään. Kaikki on pyörinyt aina siskoni lasten ja heidän saavutusten ja juhlien ympärillä. Olen onnellinen omasta ainoasta lapsestani ja hänen tekemiasistään, mutta en halua, että kaikesta mitä hän tekee tehdäänn jotekin erityisesti numeroa niin kuin siskollani. Hän puhuu maahanmuuttajista ja köyhistä ihmisistä erittäin rasistisesti ja töykeästi. Tapplee välillä miehensä kanssa kiroillen ja lähes käsiksi käyden. Ja tämä ihminen on aiankin olevinaan uskovainen. Perhe on pahin! Ehkä lapseni ei ole myöskään siskoni mielestä minkään arvoinen, kun lapseni isä ei ole ollut hänen mieleensä koskaan.

Narsisteja on maailma pullollaan, parempi ettet aloittaja mieti koko asiaa ja otat vaan etäisyyttä kun et jaksa. Valitettavasti suvusta ei pääse koskaan kokonaan eroon, mutta ehkä sitä jaksaa paremmin kun ei tarvitse jatkuvasti olla yhteydessä.

Juokse, lujaa ja kauas koko siskostasi. Tuollaset ovat myrkyllisiä ihmisiä, mutta myrkky pääsee vaikuttamaan onneksi vain, jos menee tarpeeksi lähelle. Suojele siis itseäsi ja perhettäsi.

Yhteistyössä