Siskon käytös

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vauwakuumeinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vauwakuumeinen

Vieras
Itse olemme lapsettomia vasten tahtoa, joten on tullu keräiltyä ja hankittua kaukana asuville sisaren lapsille kaikkea... viimeksi hankin eräästä liikkeestä tusinan suloisia Nalle Puh- lautasia, jotka olin antamassa siskoa nähdessäni että heidän lapsensa saavat vaikka synttäreitä viettäessä niitä käyttää tai muutenkin. No sisko sanoi heti ettei heidän lapset niistä tykkää, ovat liian lapsellisia jo alakouluikäisille ja jos mä en muuta niille keksi niin voisinhan aina pitää itse lastenkutsut vaikkei ole lapsiakaan!

Mitä mieltä tästä? Mul tuli paha mieli vaikka muka huumorilla sen otinkin...

Heidän lastensa ollessa aikanaan vauvoja, ja jopa äitiysaikan siskolle kelpasi kyllä kaikki omin kustannuksin säkkikaupalla hankkimani äitiys- ja vauvanvaatteet.

Tuskin sitä pahalla sanoi, lapsiperheeseen tuppaa väkisinkin kertymään kaikkea ylimääräistä tavaraa ja ehkä siskollasi ei tosiaan ollut niille astioille käyttöä. Mutta miksipä et järjestäisi niitä lastenkutsuja siskosi lapsille?

• Tykkää
Reactions: Phoebsi
Minusta ihan hyvä että sanoo suoraan. Et kai nyt tuosta loukkaantunu.Ja ei kai hän ole sun käskenyt niitä vaatteitakaan hankkimaan säkkikaupalla. Eikä millään pahalla tämä,mut mun mielestä olet ehkä liian innokas. Ei alakouluikäiset enää välitä Nalle Puhista.

porvoossa taas alakouluikäisillä on nallepuh kutsut ja yläkouluikäisillä on sittten hello kitty ja lauri kilpa-auto kutsut ja jos on kimppapileet niin sitten neutraali teletapit :D

Hmm. Ilmeisesti siskon lapset on sulle tosi rakkaita kun tykkäät ostella tavaroita, mutta astiatkin nyt on semmosia että perheeltä kannattaisi vähän tiedustelle onko tarvetta. ´Luulen että alakouluikäisten lasten vanhemmilla on astíoita yli oman tarpeen eikä ole kiva saada enää mitään lasten astioita erikseen kaappeja täyttämään. Siskosi kommentointiin en ota kantaa, kun ei teitä tunne, voihan olla että ajatteli sun ymmärtävän eikä loukkaantuvan.

Mutta jatkossa kannattanee kysellä mihin on tarvetta. Aika paljon tunnut ostelevan jos siskolles olet äitiysvaatteita hommannut, ei mulle ainakaan olsi tullut mieleen että mun sisko tai edes äiti olis mulle vaatetta hommannut. Ehkä ne jo aattelee että tuppaannut liikaa... Ne ei kuitenkaan ole sun lapsia eikä raskaudet oo ollut sun.

Yhteistyössä