siskolle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiima voitti.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
K

kiima voitti.

Vieras
Olin silloin armeijassa ja tullut lomille.Lähdettiin tansseihin pikkusiskoni kanssa joka oli.16.Illan mittaan lähdin käymään autollamme jossa tiesin systerin olevan poikakaverinsa kanssa.Huomasin kuinka auton lasit olivat höyryssä ja kun katsoin sisään näin kuinka siskoani nussittiin takapenkillä.
Tultiin yöllä sitten kotiin ja mentiin nukkumaan.Sänkymme olivat samassa kammarissa joten jouduin katsomaan kun sisko riisui humalassa itseään ja horjui.Sisko kaatui kun yritti riisua farkkuja.Menin auttamaan ja nostin siskon sänkyyn makaamaan ja riisuin farkut.Pikkuhousut olivat kai jääneet sinne takapenkille koska siskon pillu oli edessäni.Nussittuna.Märkänä.Kiimassa.
Spermalle tuoksuvana.Kyrpäni nousi pystyyn ja kaivoin kyrvän esiin ja työnsin siskon märkään pilluun.Pillu tuntui löysältä koska sinne oli spermaa laskettu paljon ja monta kertaa.Minä siemensin
siskon pillun hetken kuluttua.Sitten uudelleen ja uudelleen aamuun asti.Se on tähänasti elämäni paras seksikokemus.Olen kertonut tämän vaimolleni joka ymmärtää minua.Olen sitä mieltä että tälläiset pikku lipsahdukset nuoruuden kiimassa ovat melko yleisiä.Kertokaa muutkin asiallisia kokemuksia omista sisaruksista.

No joo, tässä se nyt nähdään, kuinka 'viatonta ja harmitonta' on nettifantasiointi parhaimmillaan...
Annetaanko vielä kaikkien kukkien kukkia?

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä