T
täällä
Vieras
mun avopuoliso on iät ja ajat haukkunu mun siskoja.. ymmärrän kyllä jos sillä on jotai niitä vastaan koska ne on tehny elämässään paljon virheitä mutta mun mielestä sen ei tarttis mulle haukkua niitä! Oon monesti sanonu et älä hauku mun läheisiä mulle koska se on lähes sama ku mua haukuttais.
Ei sekään tykkäis jos mä haukun sen veljiä..
Nyt sen veli soitti mulle ja ne alko puhumaan mun siskosta ja sit avomies totes on kyl se on sit tyhmä! Sit lopettaa puhelun ja toteaa mulle : Kyl sun siskos on v*itun tyhmä! ja jatkaa vaan.. mulle tulee paha mieli ja herkkä kun oon, rupeen pillittää ja meen toiseen huoneeseen ja sanon ettei tartte..
Sit ku tuun takas, se sanoo mulle et mee säki siitä, koska se ei kestä jos joku itkee. Se menee ihan sekaisin siitä ja suuttuu
Sit se otti tavarat ja lähti.. en tiiä minne meni mut rupes pelottaa että se ajaa jotenki holtittomasti ku on kiihtyny.. ja mun mielestä tää mun itku oli ihan sen oma vika!!
Miksi se aiheuttaa mulle tällasen olon jos ei kestä seurauksia!!
Piti purkaa... mä en ymmärrä miksi se ei tajuu :'(
Ei sekään tykkäis jos mä haukun sen veljiä..
Nyt sen veli soitti mulle ja ne alko puhumaan mun siskosta ja sit avomies totes on kyl se on sit tyhmä! Sit lopettaa puhelun ja toteaa mulle : Kyl sun siskos on v*itun tyhmä! ja jatkaa vaan.. mulle tulee paha mieli ja herkkä kun oon, rupeen pillittää ja meen toiseen huoneeseen ja sanon ettei tartte..
Sit ku tuun takas, se sanoo mulle et mee säki siitä, koska se ei kestä jos joku itkee. Se menee ihan sekaisin siitä ja suuttuu
Sit se otti tavarat ja lähti.. en tiiä minne meni mut rupes pelottaa että se ajaa jotenki holtittomasti ku on kiihtyny.. ja mun mielestä tää mun itku oli ihan sen oma vika!!
Miksi se aiheuttaa mulle tällasen olon jos ei kestä seurauksia!!
Piti purkaa... mä en ymmärrä miksi se ei tajuu :'(