Sisko (vartooja) käski ilmoitella

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Januliittus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun isällä oli nuo samat oireet vuosi sitten ja diagnoosi oli vatsakalvon tulehdus.Siihen isä sitten kuoli 4 kuukauden oksentelun jälkeen :'( Mutta tämän ei ollut tarkoitus olla manaava viesti missään nimessä!!! :attn: Se tauti on yleensä ihan hoidettavissa.Paranteluja asianomaiselle :flower:

Huomenia taas =)

Aamupala ei taaskaan pysynyt sisällä vaikka hyvää olikin :D Viipalekuvia ei otetakaan koska siinä on suuri säteily ja sitä pyritään välttämään. Vatsanultra otettiin ja se oli ok. Nyt on taas ihan ok olo ettei korvenna, mutta muuten aika höveli olo.

Ja sulle harmaa hei: Ei ne varmaan sitä kahvia ja pullaa antais jos ei saisi ottaa, ja se oli ainut mikä pysyny sisällä ;)

Ja sulle vieras ?: Ei sun tarviikaa ymmärtää. MULLA on ihan hyvä olo ja kerkeän aina välillä kertoa kuulumisia, joten miksi en kertoisi? Ja jos hänellä olisi henki menossa niin eihän silloin itse varmaan pystyisi kuulumisia kertomaan jos kone olisi sairaalassa mukana :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:
Mun isällä oli nuo samat oireet vuosi sitten ja diagnoosi oli vatsakalvon tulehdus.Siihen isä sitten kuoli 4 kuukauden oksentelun jälkeen :'( Mutta tämän ei ollut tarkoitus olla manaava viesti missään nimessä!!! :attn: Se tauti on yleensä ihan hoidettavissa.Paranteluja asianomaiselle :flower:

no miksi sun isäsi siihen kuoli? eikö mennyt lekuriin?

Tervepä terve :)

Eilen joutui taas tippaan ku aamupala tuli ulos. Oksensi kolme kertaa sappinesteet pihalle.
Tänään sai hetki sitten syödä banaanin ( se ei kai ole viel ulos tullut. ) Huomiseen asti ainakin joutuu siellä olemaan, mut jos ruoka ei ala pysymään sisällä niin sitten joutuu olemaan pidempään.
Muuta tällä kertaa ei ole kerrottavana.

Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:
Tervepä terve :)

Eilen joutui taas tippaan ku aamupala tuli ulos. Oksensi kolme kertaa sappinesteet pihalle.
Tänään sai hetki sitten syödä banaanin ( se ei kai ole viel ulos tullut. ) Huomiseen asti ainakin joutuu siellä olemaan, mut jos ruoka ei ala pysymään sisällä niin sitten joutuu olemaan pidempään.
Muuta tällä kertaa ei ole kerrottavana.

no prkl sentään... systerillä rankkaa :'(

Elävien kirjoissa jälleen...
Kiitos taas teille kaikille, olette ihania :hug:
Joo eli potilaskortissa luki nyt sitten että krooninen gastriitti eli vatsan limakalvon tulehdus tai jotain vastaavaa...
Olo on suht hyvä, mutta ei ihan normaali kuitenkaan... Sain viikon sairauslomaa, joten ei muuta kun lepäillään... Toivottavasti tämä ei enää uusiudu...

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Elävien kirjoissa jälleen...
Kiitos taas teille kaikille, olette ihania :hug:
Joo eli potilaskortissa luki nyt sitten että krooninen gastriitti eli vatsan limakalvon tulehdus tai jotain vastaavaa...
Olo on suht hyvä, mutta ei ihan normaali kuitenkaan... Sain viikon sairauslomaa, joten ei muuta kun lepäillään... Toivottavasti tämä ei enää uusiudu...

Mukava kuulla että oot taas tolpillasi:)
Toivotaan ettei tosiaan enää tuu uudestaan.. :hug:

Yhteistyössä