Sisko pitää liikaa yhteyttä, eikä tajua lopettaa!!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Vttu, että menee hermot. Systeri on vanhempi kuin minä, ei miestä ja lapsia. Ei tee päivisin mitään.

Eli vapaa-aikaa on, ihan vtusti enemmän kuin mulla. Aloin lapsen ollessa vauva soitella ensin itse siskolle.

Sitten siitä systeristä tuli riippakivi näiden parin vuoden aikana. Voiskohan tuolle jotenkin saada tajuntaan, että ei kiinnosta?
 
vierailija
Vttu, että menee hermot. Systeri on vanhempi kuin minä, ei miestä ja lapsia. Ei tee päivisin mitään.

Eli vapaa-aikaa on, ihan vtusti enemmän kuin mulla. Aloin lapsen ollessa vauva soitella ensin itse siskolle.

Sitten siitä systeristä tuli riippakivi näiden parin vuoden aikana. Voiskohan tuolle jotenkin saada tajuntaan, että ei kiinnosta?
Puhut rumasti siskostasi. Etkö voi sanoa nätisti hänelle, että sulla on päivät niin täynnä, ettet ihan niin usein pysty vastailemaan, mutta hän on tärkeä? Kerrot mitä sun päivät sisältää ja kuinka usein sulla on aikaa kunnolla jutella. Avainsana on nätisti.
 
vierailija
Voit sanoa, että haluat pitää taukoa ja soitat kun tulee sellainen fiilis.

Tai älä vastaa puhelimeen hänen soittoihinsa mihinkään. Pidä puhelin äänettömällä.
Laita vain viesti, ettei ole hyvä hetki ja soitat myöhemmin etkä sitten soita.
Jos sisko laittaa viestejä, älä vastaa niihin.

Näin saat suututettua siskosi, eikä hän ole enää riippakivenä elämässäsi.
 

Yhteistyössä