?
"..."
Vieras
Sain mieheni kanssa vauvan 6 viikkoa sitten. Imetys ei ole missään vaiheessa tuntunut hyvältä, joten päätin, että nyt se saa loppua. Siirtyminen korvikkeisiin on sujunut loistavasti, vauva on edelleen tyytyväinen oloonsa. Imetyksen loputtua olen ollut paljon pirteämpi eikä ahdista, joten näin on meille kaikille parempi. Mutta mitä tekee siskoni? Syyttää, piikittelee, nälvii jne. koska en imetä. Hänen mielestään on todella vastuutonta ja typerää lopettaa imetys näin aikaisin, ja kuulemma minun olisi vain pitänyt kestää nuo tunteet mitkä imetyksestä aiheutuu.
En välitä sisareni puheista, tiedän että olen tällä tavalla parempi äiti. Silti ottaa päähän, kun sisko kokee voivansa arvostella ihan miten lystää, vain sillä perusteella että hän on imettänyt lastaan kohta 1,5v. Olen aina ajatellut, että siskonikin olisi suvaitsevainen ja sivistynyt, ymmärtäisi että tapoja on monia. Mutta ei näköjään.
En välitä sisareni puheista, tiedän että olen tällä tavalla parempi äiti. Silti ottaa päähän, kun sisko kokee voivansa arvostella ihan miten lystää, vain sillä perusteella että hän on imettänyt lastaan kohta 1,5v. Olen aina ajatellut, että siskonikin olisi suvaitsevainen ja sivistynyt, ymmärtäisi että tapoja on monia. Mutta ei näköjään.