sisarusten seksi kiinnostus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eräs äitily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eräs äitily

Vieras
Hei,

Mulla on 5.v ja 6.v sisarukset jotka yllätin huoneestaan ilman housuja ja makoilivat päällekkäin ja pussailivat.
Tälläistä on ollut aikaisemminkin tutkivat toistensa alapäitä.Jotenkin hämmentävää kun kieltääkään ei voi. Koska omasta tahdostaan ja naurunpyrähdysten lomassa tälläistä tekevät.

Miten voin suhtautua asiaan ja keskustella siitä, etten leimaisi asiaa likaiseksi ja inhottavaksi.

Mistähän ovat tällaisesta touhuilusta saaneet tietää. Tuntuu kyllä, että nämä lääkärileikit on ihan luonnollista, mutta mikäli tietävät jo millaisessa asennossa (suutelu mukana) tulisi olla. Ihmetyttää! Voisi vaikka hieman keskustella, mistä malliesimerkki jne.

Meillä myös lapset puhuu paljon anatomiastaan ja ovat tutkineet molemmat omalla taholla alapäitään. Sen olen sanonut, että toisen omiin paikkoihin ei kosketa! Ja jos lapset puhuu asioista menen (aina) keskusteluun mukaan ja selvitän "vääriä" käsityksiä lapsentajuisesti. Ollaan myös lainattu kirjastosta aiheeseen liittyviä kirjoja. ONko teidän lapset nähny telkkarista seksitouhuja tai oletteko itse tulleet yllätetyksi? Minusta kaikesta voi puhua ja pitää puhua lasten kans, jos mieltä vaivaa. Ja kieltääkkin voi, jos siltä tuntuu. Jos meillä ois vastaava tilanne seuraisin tapahtuuko sitä usein ja sitte puhuisin suoraan lapsille ja kysyisin mitä tekevät.

Tsemppiä!

Jep-niinhän siinä on ollut, että he ovat tv:ssä nähneet tälläisen kohtauksen.
Itse jo olin unohtanut koko ohjelman, ( katselimme koko perhe kerran ohjelmaa jossa tälläinen kohtaus.Ihan viaton ja siisti olihan se lapsillekin tarkoitettu) , mutta lapsille näköjään kaikkii jää muistiin ja pompahtaa jossain vaiheessa näkyviin.

Siitä sitten juteltiin yhdessä ja ihmeteltiin että sillainko ne vauvelitkin sitten saavat alkunsa.

Yhteistyössä