Sisaruksilla yhteiset kummit, onko omitusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ekan äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ekan äiti

Vieras
Sisaruksilla yhteiset kummit, alkasitko kummiksi?

Onko jotenkin erikoista että sisaruksilla (erikäisillä siis) olisi yhteiset kummit?
Ryhtyisitkö jos sinua pyydettäisi kummiksi myös nykyisen kummilapsesi uudelle sisarelle?

Vähän perusteluja :)

Ei oo outoa, mulla on sisaret lapseni kummeina kaikille 3.lle lapselle,, ne ainakin on mukana lasten elämässä muutenkin kuin jouluna ja syntymäpäivinä. Jokainen tyylillään.

Olen itse kummina veljeni molemmille lapsille, omillani on yhdet samat kummit ja tälle kolmannelle tulee yhdet samat kummit kuin kakkosella on. Ei meillä yksinkertaisesti ole niin paljon kivoja sukulaisia tai läheisiä ystäviä että kummeja olisi tarjolla pilvin pimein.

Me mietittiin esikoisen kohdalla otetaanko kavereita kummeiksi,onneksi mies oli sitä mieltä että omat sisarukset ovat paras vaihtoehto.
Kaverit ei välttämättä pysy koko elämää taikka tapaa lapsia kovinkaa usein.
Meille toinen tulossa ja miehellä kaksi sisarusta minulla yksi,esikoisella sylikummina minun siskoni ja miehen sisko toinen kummi.
Toiselle tulee miehen veli ja minun ainukainen siskoni kummiksi.
Samaa mieltä raparperitaivaan kanssa että niitä mukavia ystäviä saa hakea......

Mä oon mun velejn kahden lapsen kummi. Musta se oli kunnia asia saada olla myös toisen lapsen kummi, kun olin hoitanut osani niin hienosti. Ja todellakin vietän aikaa niiden lasten knassa.

Yhteistyössä