sisaruksilla saman tyyliset nimet mitä mieltä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
mitä teissä herättää?

kun mun suvussa,lähipiirissa ja kaverit antaneet saman tyylisiä nimiä.
te kennellä on ettekö mene sekaisin??
tai miksi olette antaneet?

itselläni 4 lasta ja kaikki alkaa eri kirjaimilla eikä lähelläkään toisen nimeä

niinkuin nyt esim nämä (toivottavasti ei tuttuja paikalla) =)

sisarukset piia,kiia ja tiia
veljekset miro ja niko
sisarukset sari ja kari
sisarukset jenna ja janna
sisarukset oona ja joona

siis näitä on niin paljon vai onko meidän sukuun vaan ilmestyneet nämä.
haluavatko ihmiset saman tapaisia nimiä nykyään kaikille.

ite menisin ihan sekaisin kun huutasin lapsia =)

Mulla ottaa korvaan ainakin Mattilan laulajasiskoksissa se, että toinen on Anne ja toinen Anneli. Nuo on jo liian samanlaisia, kun toisen nimi löytyy toisen nimestä. Muuten ihan ok antaa samantyylisiä nimiä, vaikkakaan se ei ole minua.

Meidän pojilla ja miehelläkin aika samantyyliset nimet. Menee kyllä nimet sekaisin, mutta menis kyl muutenkin vaikka ois mitkä nimet tahansa..... tällainen sanasekoilija kuin olen......

Mikäs siinä jos muuten ovat nimensä näköisiä/tuntuisia. Itse en antaisi noin samanlaisia nimiä, mutta tuo että eikö mene nimet sekaisin ihmetyttää mua :o

Ei kai nyt kukaan unohda lapsensa nimeä :whistle: :whistle:

Mun kaverilla kaikkien tyttöjen nimet alkaa S:llä ja on nelikirjaimisia nimiä,poika sitten jo onkin esi kirjaimella..Ihan kivankuulosta se on =) Kaikki ei tykkää,mut eiköhän tääkin oo jokasen oma asia..

Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Mikäs siinä jos muuten ovat nimensä näköisiä/tuntuisia. Itse en antaisi noin samanlaisia nimiä, mutta tuo että eikö mene nimet sekaisin ihmetyttää mua :o

Ehkä mulla on dementia :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:

On eri asia unohtaa tykkänään kuin sanoa vahingossa väärä nimi.

Meidän kylällä asui joskus perhe, jonka 4 tyttöä olivat Anna, Sanna, Hanna ja Manna :whistle: Mikäs siinä, kukin tyylillään... Mutta kyllä kaikki niissä nimissä sekoilivat ja ko. tytötkin isompina manasivat, että ovat vanhemmat olleet melko mielikuvituksettomia.

Mä en tykkää samantyylisistä nimistä lapsilla... mutta jotain yhteistä niissä pitää olla =) Tosin on meidänkin pojilla samantyyliset nimet, mutta isäntä halusi niin. Itse olisin laittanut kuopukselle erilaisemmän nimen. Tytyn nimi eroaa sitten poikien nimistä kivasti, vaikka sekin tavallaan rimmaa poikien nimiin :)

Mutta jokainen tavallaan =)

Alkuperäinen kirjoittaja tipsukka:
lpasilla on samantyyliset tai ainaki sointuvat eli julis,daniel,mikael ja samuel.(toi julius on nyt eri tyylisin)

mä kans tykkään et nimet loppuu samalla tavalla. meillä matias ja johannes ja jos pojan vielä joskus saisin niin haluaisin siitä luukaksen. (okei nyt joku sanoo et raamatullisia. niinku ovatkin mut mun mielestä hienoja nimiä.)