Sisaret, miten miehenne ääntelee

• Viestiketjun aloittaja naapuriin varmaan kuuluu
  • Ensimmäinen viesti
naapuriin varmaan kuuluu
Meillä mies aika iisisti suurimman osan rakasteluu, mut sit orkun aikana mylvii ku eläin. Varmaan naapureihin kuuluu... Vähä hävettää rapussa mut toisaalta kiihottaa ihan sikana. Ei silti, kyl meikäki voihkii mut se on lähinnä sellast nautintovoihkintaa, ei suoraa huutomylvintää. Onx kellää samanlaisii kokemuksii ett siis miten teiän siippanne ääntelee?

rahikaiska
Sama täällä, orkun aikana huutaa kuin syötävä. Joskus oon laittanu kämmenen sen suun eteen, kun hävettää ett naapurit kuulee. Minä voihkin nautinnollisesti, mutten suureen ääneen (silloin harvoin kun orkun saan).

Kati
Meillä mies aika iisisti suurimman osan rakasteluu, mut sit orkun aikana mylvii ku eläin. Varmaan naapureihin kuuluu... Vähä hävettää rapussa mut toisaalta kiihottaa ihan sikana. Ei silti, kyl meikäki voihkii mut se on lähinnä sellast nautintovoihkintaa, ei suoraa huutomylvintää. Onx kellää samanlaisii kokemuksii ett siis miten teiän siippanne ääntelee?

Minun ukko pitää sellaista saatanan ihmeellistä Hoooorn Hoooorn Hoooorn ääntelyä , joskus viellä läppään sitä nyrkillä turpaan kun se hoooornittaa .

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä