eli tarkotus olis maalata 2kpl ihan tavallisia valkoisia hyllyjä,sellasia aika korkeita,molemmissa noin 5 hyllylevyä.paljonkohan maksaa maalit noihin,ei oo nimittäin mitään hajua.onks joku maali erityisesti mitä suosittelisitte? 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Kalustemaalia kannattaa käyttää, mä olen tykännyt Empire-merkkisestä maalista. Ei noihin paljoa maalia kulu, piru vie kun en muista sen pienimmästä seuraavan kokoa. Riittää varmasti teille ja maksaa max. 20?.
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Rautakaupasta saa. Mutta huonoja uutisia: kalustemaalit haisee todella todella vahvasti. Seinämaalit ei niin tuoksukaan, mutta kalustemaalit sitten sitäkin pahemmin.
Alkuperäinen kirjoittaja Minä ja morrison:no voi hitto..harmi..mitähän mä nyt sit keksisin..kun ei niitä hyllyjä oikein voi pihallekkaan viiä maalattavaks :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Minä ja morrison:juu,mä koklaan tota helmi-maalia.noi hyllyt on yläkerrassa missä nukkuu kaks lasta,mutta jos sen tekis vkonloppuna,ja ottas lapset nukkumaan alakertaan..niinhän se onnistuu =) kauanko se maali kuivuu.. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja Minä ja morrison:juu,mä koklaan tota helmi-maalia.noi hyllyt on yläkerrassa missä nukkuu kaks lasta,mutta jos sen tekis vkonloppuna,ja ottas lapset nukkumaan alakertaan..niinhän se onnistuu =) kauanko se maali kuivuu.. :ashamed:
Pintakuivaksi jo muutamassa tunnissa (riippuen tietty kuinka monta kerrosta maalaat) ja varmaan jo seuraavana päivänä on hyllyt käyttövalmiit.
Alkuperäinen kirjoittaja ristiriita:Helmi on pölykuiva tunnissa kun sisäilman lämpötila on 23 astetta, eli pari tuntia ainakin antaisin itse kuivua ennen koskemista tai pölistelyä. Päällemaalattavissa 16 tunnin päästä aikaisintaan, ja lopullinen kovuus 2-3 vuorokauden kuluttua.
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja ristiriita:Helmi on pölykuiva tunnissa kun sisäilman lämpötila on 23 astetta, eli pari tuntia ainakin antaisin itse kuivua ennen koskemista tai pölistelyä. Päällemaalattavissa 16 tunnin päästä aikaisintaan, ja lopullinen kovuus 2-3 vuorokauden kuluttua.
Hitsi vie, mä lupailin jotain ihan muuta. Sulla on kyllä selvästi tietoa asioista, mä vaan harrastuspohjalta kokemuksiani luettelen :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja ristiriita:Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja ristiriita:Helmi on pölykuiva tunnissa kun sisäilman lämpötila on 23 astetta, eli pari tuntia ainakin antaisin itse kuivua ennen koskemista tai pölistelyä. Päällemaalattavissa 16 tunnin päästä aikaisintaan, ja lopullinen kovuus 2-3 vuorokauden kuluttua.
Hitsi vie, mä lupailin jotain ihan muuta. Sulla on kyllä selvästi tietoa asioista, mä vaan harrastuspohjalta kokemuksiani luettelen :ashamed:
Tekemällähän sitä oppii parhaiten, mutta itsellä tosiaan ammatin puolesta tietoa :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Minä ja morrison:hei,kiitti paljon teille.saatan tulla sit kertomaan kuinka mun maalausurakka sujui..oikein jännittää mokoma juttu,kun en oo kalusteita enne maalannut.ne hyllyt on siis kahden pojan,valkoisia,ja niistä olis tarkoitus saada vähän enemmän sellasia poikamaisia.vinkkejä?muutakin kun se mitä mun mielessä oli,eli sini-vihreeks.. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Älä sitten maalarinvalkoista osta. Karmea väri :X