Sisäkissojen omistajat - astuuko kaikki kissat kakkansa päälle???

• Viestiketjun aloittaja viola
  • Ensimmäinen viesti
viola
Ootteko koskaan seurannut ja jos ette niin seuratkaapa parikin käyntikertaa...meillä meinaan edellinen astui aina peittäessään - ei kivaa kun vauva ryömii ja konttaa lattialla ja yhellä tassut kakassa!!!

Nyt uutta mielissä mietityttääkin - astuuko ne kaikki päälle...

kissatäti
Mulla ollu kolme eri luonteista kissaa. Joskus joku on vahingossa sotkenut tassunsa, pääasiassa hyvin harvoin. Nykyinen herra ei edes mene laatikolle jos siellä on kakat, vaan kakkaa viereen... Muutenkin osoittaa mieltä jos on liian sotkuista (vaatteita lattialla tai imuroinri jäänyt liianpitkäksi aikaa väliin) pissimällä nurkkiin. Pakko pitää paikat puhtaana ;) Lapsi perheessä ei oo kiva jos on kisun ulosteet ympäri kämppää. Osta tarpeekisi iso laatikko ja siivoa usein!!! tai vaikko kaksi, niinkun meillä

Meillä on kaksi leikattua narttukissaa ja kolme vessakoppia. Varsinkin tuo nuorempi on tarkka vessojen puhtaudesta! Eivät tallo kakkoihinsa, mutta kantavat kyllä tuota kissanhiekkaa tassuissaan joka paikkaan :( .

viola
Alkuperäinen kirjoittaja kissatäti:
Mulla ollu kolme eri luonteista kissaa. Joskus joku on vahingossa sotkenut tassunsa, pääasiassa hyvin harvoin. Nykyinen herra ei edes mene laatikolle jos siellä on kakat, vaan kakkaa viereen... Muutenkin osoittaa mieltä jos on liian sotkuista (vaatteita lattialla tai imuroinri jäänyt liianpitkäksi aikaa väliin) pissimällä nurkkiin. Pakko pitää paikat puhtaana ;) Lapsi perheessä ei oo kiva jos on kisun ulosteet ympäri kämppää. Osta tarpeekisi iso laatikko ja siivoa usein!!! tai vaikko kaksi, niinkun meillä
Eipä auttanu, laatikko oli isoin mahdollinen ja siivottiin vaikka kuinka. Se vaan pyöri ja ASTUI joka´kerran. Eli siis as´tuu muillakin (joku tuoss alus mainitsi) Eli se ettei kissa astu vahingossakaan on puppua. Luulin että meidän kisun vika kun vierotettiin liian aikaisin emostaan - mutta ei siis siitä taida johtuakkaan.

Pitänee siirtää kisun ottoa siihen kunnes mukulat ei pyöri lattialla. mä en voi sietää että kädet on kakassa! Muut ilmeisesti voi...

viola
Alkuperäinen kirjoittaja Platina:
Ei astu. Meillä 4kissaa ja yksi loota, eikä paskajälkiä missään :D (siivoan sen joka ilta)
Ei niitä JÄLKIÄ tarvi tullakkaan, mutta seuraappa ni taatusti joku astuu jos ei kaikki. Mulle riitää tieto että astuu päälle ja yäk.

Alkuperäinen kirjoittaja viola:
Alkuperäinen kirjoittaja kissatäti:
Eipä auttanu, laatikko oli isoin mahdollinen ja siivottiin vaikka kuinka. Se vaan pyöri ja ASTUI joka´kerran. Eli siis as´tuu muillakin (joku tuoss alus mainitsi) Eli se ettei kissa astu vahingossakaan on puppua. Luulin että meidän kisun vika kun vierotettiin liian aikaisin emostaan - mutta ei siis siitä taida johtuakkaan.

Pitänee siirtää kisun ottoa siihen kunnes mukulat ei pyöri lattialla. mä en voi sietää että kädet on kakassa! Muut ilmeisesti voi...
Mulla 2 poikaa, toinen kastraatti toinen ei, joskus ovat astuneet kakkaansa, mutta vasta sen peitettyään, eli ei tule mitään jälkiä lattialle, eikä edes näy ennenkuin laatikon putsaa ja huomaa "leveät" kakat lootassa. Ei kaikki kissat ole samanlaisia, ikinä nähny että mun lähipiirin ykskään kissa olis astunu jätöksiinsä muutenkuin em. tavalla.

hyi
Musta mikään ei ole yököttävämpää kuin kissan pissan ja kakan haju :-x Miten te pidätte kissoja sisällä? Sehän on eläinrääkkäystä. Ymmärrän maalaiskissat, jotka saavat vapaasti kulkea.

Alkuperäinen kirjoittaja hyi:
Musta mikään ei ole yököttävämpää kuin kissan pissan ja kakan haju :-x Miten te pidätte kissoja sisällä? Sehän on eläinrääkkäystä. Ymmärrän maalaiskissat, jotka saavat vapaasti kulkea.
Joillakin on sellaista hiekkaa joka pitää jopa leikkaamattoman kollikissan pissan hajun sisällään. Mulla Extreme Classic Baby powder, maksaa sellasen 18,90?/16kg. Minkä takia on muka eläinrääkkäystä pitää kissat sisällä? En todellakaan aio (sen lisäksi että välitän kissoistani) heittää 1700? menemään sen takia, että joku viherpiipertäjä (en tarkoita lainatulle loukkaavaksi) väittää että kissa kärsii jos se ei pääse ulos. Noi on todella kalliita rotukissoja, jotka myytiin vain sisäkissoiksi ja kasvattaja voi vaatia multa korvauksia jos rikoin sopimusta ja päästin kissat pihalle ja sitten ne kuolivat sinne reissulle.

Yhteistyössä