Sisäänkasvaneen sormen kynnen hoito

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olen syönyt vuosia kynsiäni ja nyt olen alkanut hoitaa niitä kuntoon. Olen huomannut, että useimmat kynnet ovat toisesta (purrusta) reunasta kasvaneet sisään eivätkä enää kasva kunnolla ja aiheuttavat kynsien repeämistä.

Kuinka nämä tämä tulisi hoitaa? Eli kuinka saan kynnen irti ihosta ja kasvamaan normaalisti. Sormet eivät ole tulehtuneet (eivät punoita, ole kipeät tms.).
Saanko ikinä kauniita kynsiä?

Sisään kasvaneen sormen kynnen hoito :laugh:

Miten se sormi nyt sinne sisään on päässyt kasvamaan? Vaikea varmasti sisältäpäin kynttä on hoitaa, en osaa antaa neuvoja...

Anteeksi, mutta otsikko vain sopi niin hyvin tähän kansain väliseen yhdys sana ja oikein kirjoitus päivää, jota vietetään mm. face bookissa ja lappeen rannassa. :D

Mulla jäi kerran sormi oven väliin, kynsi mustui ja sen alle alkoi kasvaa uusi kynsi, joka olisi kasvanut väärään asentoon sormen sisään. Minulle sanottiin, ettei lääkärit sille mitään tee ja neuvottiin jalkahoitajalle. Hän liimasi kynnen päälle semmoisen kiristävän "nauhan", joka oikaisi kynttä. Ja kynsi kasvoi ihan kauniisti. Kannattaa kysäistä jalkahoitajalta.

Yhteistyössä