Entäs värttinät? Jos pistää itseään?Haluan vain varoittaa mitä tarjoat lukijoillesi.
Myrkkyomenat ovat vaarallisia myös virtuaalisesti.
Entäs värttinät? Jos pistää itseään?Haluan vain varoittaa mitä tarjoat lukijoillesi.
Haluan vain varoittaa mitä tarjoat lukijoillesi.
Taisit juu pistää itseäsi. Mutta heräät vielä unestasi.Entäs värttinät? Jos pistää itseään?
Kuinka joku toinen maa voisi edes suomettua?Ukkola taas oikeassa. Suomi on suomettumisen mallimaa, kuinkas sattuikaan.
Harmi, että sinä jäät uneen, kun ei kukaan halua suudella sinua.Taisit juu pistää itseäsi. Mutta heräät vielä unestasi.
Ymmärrätkö, mitä suomettuminen tarkoittaa?Kuinka joku toinen maa voisi edes suomettua?
Loukkaat tietoisesti kaikkia vierailijoita kirjoituksillasi.Harmi, että sinä jäät uneen, kun ei kukaan halua suudella sinua.
Nyt on Alepalla transferenssi käynnissä.Loukkaat tietoisesti kaikkia vierailijoita kirjoituksillasi.
Luultavasti elät jotain vaihetta elämässäsi, ja tämä palsta on keino, jolla purat kiukkuasi. Tuskin Sirpakaan viitsii haastaa riitaa tollon Teemunsa kanssa.
Liitossa on pysyttävä, kun on polttanut siltansa joka suuntaan.
En tarvi suutelijaa siihen, että voin ajatella itse.Harmi, että sinä jäät uneen, kun ei kukaan halua suudella sinua.
Osuin ilmeisesti nuolellani omenaan kuin Wilhelm Tell.Loukkaat tietoisesti kaikkia vierailijoita kirjoituksillasi.
Luultavasti elät jotain vaihetta elämässäsi, ja tämä palsta on keino, jolla purat kiukkuasi. Tuskin Sirpakaan viitsii haastaa riitaa tollon Teemunsa kanssa.
Liitossa on pysyttävä, kun on polttanut siltansa joka suuntaan.
Ajattelusi koostuu lähinnä Sannasta. Eli käytännössä aivosi pyörivät tyhjää.En tarvi suutelijaa siihen, että voin ajatella itse.
Haha, mikä argumentti. Mutta koska olet puhunut sannasta useammin, kuin minä, niin ilmeisesti oken älykkäämpi. Joten alahan hereillä, pysyt ehkä perässä, kelle vastailet.Ajattelusi koostuu lähinnä Sannasta. Eli käytännössä aivosi pyörivät tyhjää.
Palstapesu sekoittaa kirjoittajia keskenään, ja nolaa itsensä mennen tullen.Haha, mikä argumentti. Mutta koska olet puhunut sannasta useammin, kuin minä, niin ilmeisesti oken älykkäämpi. Joten alahan hereillä, pysyt ehkä perässä, kelle vastailet.
En koskaan aloita mitään Sanna-keskusteluita ja muutenkin pyrin välttämään niitä.Haha, mikä argumentti. Mutta koska olet puhunut sannasta useammin, kuin minä, niin ilmeisesti oken älykkäämpi. Joten alahan hereillä, pysyt ehkä perässä, kelle vastailet.