Sirpa ja lapset Vancouverissa kannustamassa Teemua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun täytyy kyllä tunnustaa että jos Selänteistä koskaan paljastuu samanlaista skandaalia kuin esim. Woodseista niin mun maailma kyllä murtuu.
Ne on jotenkin niin täydellisiä, kauniita ja rohkeita. Ja Teemu on ihan törkeen komee ja loistava jäällä.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Sirpa kuitenkin lienee kotirouva, jolla on omaa aikaa, loistava taloudellinen tilanne, ja varmasti myös laaja sosiaalinen verkosto...

Ehkä suuremmat piirit kuin opella :D

Alas nyt. Siella Sirpa-raukka Kaliforniassa istuskelee paivat pitkat kotona odottaen isompia lapsia koulusta Veeran kanssa. Vahan siivoilee ja palstailee. Mitaan ei tee kodin ulkopuolella eika ketaan tapaa.

Nyt sattui olemaan onnekas ja paasemaan kahdeksi viikoksi Vancouveriin.

Alkuperäinen kirjoittaja londoner:
Sirpa kuitenkin lienee kotirouva, jolla on omaa aikaa, loistava taloudellinen tilanne, ja varmasti myös laaja sosiaalinen verkosto...

Alas nyt. Siella Sirpa-raukka Kaliforniassa istuskelee paivat pitkat kotona odottaen isompia lapsia koulusta Veeran kanssa. Vahan siivoilee ja palstailee. Mitaan ei tee kodin ulkopuolella eika ketaan tapaa.

:laugh:

Sirpa raasu :'(

Joo tosi ankeet olot Sirpalla. Iso talo uima-altaineen ja isoine piha-alueineen Kaliforniassa, jossa ympäri vuoden lämmintä. Rahaa niin paljon, että voi harrastaa mitä haluaa, voi tilata siivoojat jos ei ite jaksa tai viitsi siivota.
Vaikka sanotaan, ettei raha tuo onnea niin kyllä se elämää huomattavasti helpottaa.

sellasta se on lasten kanssa..mutta veikkaan että S tekee paljon muutakin ja on aktiivinen nainen (harrastaa liikuntaa yms.) hoitaja lapsille tai isovanhempi!

Ehkä mä olen sitten outo, kun mietin etten jaksaisi olla lätkävaimo. Jotenkin se elämäntapa pyörii niin vahvasti reissuhommissa olevan miehen työn ympärillä...Ja jos tulis ero, niin mitä jäis käteen. No pari miljoonaa egeä varmaankin, mutta samalla myös aika iso aukko, kun koko aikuisuus on ollut lätkän perässä menoa. Ja kyllä mä pidän mun normiuraakin hirmu tärkeänä, sen kautta saan paitsi palkkaa myös varmuutta ja itsearvostusta. Ja mitä tulee tohon raha-asiaan; jokainen joskus rahoissa ollut tietää ettei rahalla ole siinä vaiheessa merkitystä, kun sitä on lähes rajattomasti. Ei ainakaan sellaista merkitystä, joka antaisi onnen tai toisi sen edes lähemmäs.

Juu se on totta, että tietyn rajan yli kun mennään niin raha ei tuo enää mitään lisäarvoa. Ei ole hirveästi eroa onko vuositulot miljoonan vai kymmenen miljoonaa kun sillä miljoonallakin saa älyttömän hyvän elintason eikä jää mistään paitsi. Mutta tavallisilla mammoilla ei tuota miljoonaa ole kuten ei myöskään mulla. Kyllä mä voin ihan rehellisesti sanoa, että varmasti itselläni olisi kaikin puolin paremmat oltavat rikkaan miehen kanssa kuin nykyisessä tilanteessa, jossa tarvitsee suunnilleen joka sentti laskea. Eli kyllä se taloudellinen turva tuo ihan mielettömästi turvaa, vapautta, mahdollisuuksia. Sillä ei sitten ole väliä onko se summa 5 miljoonaa vuodessa vai 10 miljoonaa, mutta kun on tarpeeksi rahaa niin mahdollisuudet on ihan erilaiset. Ja kyllä varmaan lätkävaimotkin useimmiten elää ihan tavallista arkea kokkailuineen ja lasten kanssa olemisineen, mutta kai sen voisi niin ajatella, että kai jokainen eläisi sitä arkea mieluummin hienossa talossa, hienon auton kera kuin kerrostalokaksiossa 15 vuotta vanhan auton kera.

Alkuperäinen kirjoittaja Kata:
Ilo katsella onnellista perhettä ja julkkismiestä joka arvostaa vaimoaan ja perhe-elämää. Teemu on yksi niitä harvoja joilla ei tiettävästi ole salarakasta kaapissaan.

Ja mä kun muistelen lukeneeni, että Teemu on ainakin aiemmin ollu aika kova käymään naisissa vaimosta huolimatta, vaan mistäpä sen tietää...

Yhteistyössä