Sirot kulmakarvat on erittäin WT

  • Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Apua, mitä kuvia :D

Mutta joo, olen kai sitten WT, kun ei kasva, kuin sellaiset kapeat ja vaaleat kulmakarvat. Ne on pakko piirtää tai näytän ihan syöpäpotilaalta, olen kuitenkin sen verran kokenut hommassa, ettei tarvitse onneksi näyttää samalta kuin ihmiset noissa kuvissa.
 
"vieras"
Se on ihan kiva, että pilkaaminen on ihmisillä verissä näemmä. Voihan se toki olla kovin viatonta mielestään, mutta mä nyt itse tunnen 4 naista joilla ei tosiaan ole niitä tummia pöheikköjä naamassa.
Mutta yksikään heistä ei todellakaan vetele överiks kulmakynän kanssa.. itsekin hailakkaana, ja kyllä melkein "albiino" jokapaikasta, joutunut opettelemaan ikäni vähän tummentamista ja terävällä kynällä saa jopa joskus suht karvasen olemuksen päähänsä. :D

Mutta livenäkin kun aikansa kuuntelee noita päivittelyjä miten täytyy olla hullu kun nyppii kulmat.. niin silloin sitä vaan miettii etteikö ihmisillä ole muuta kuin jostain pitää repiä se pilkka. Haukotus.. ok, läskien haukkuminen on mautonta ja ei-hyväksyttävää niin joku se pitää sitten keksiä. ;)
 

Yhteistyössä