Sirkukseen -Sirkus Finlandia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja circus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

circus

Vieras
Hei te jo käyneet! Minkälaiset paikat kyseiseen sirkukseen kannattaa ottaa leikki-ikäiselle, jotta näkeekin jotain? Minkälainen katsomo on, näkeekö mitään, jos tulee pidempi ihminen eteen istumaan. Onko jotain korokkeita saatavissa?

Haluaisn viedä tuon minun 3 -vuotiaan ja haluaisin varmistaa että näkeekin jotain, muuten on kyllä tylsä siellä kuikuilla päiden takaa. En ole koskaan itse käynyt, joten ei mielikuvaa minkälainen se katsomo on ja mistä kannattaisi ottaa liput.

No meillä oli paikat aika alhaalla ja istuttiin lasten kanssa niin, että lasten edessä ei ollut aikuista. Muuten olis joutunut kuikuilemaan. Kannattaa ehkä varata liput suht ylös.

Mun mielestäni liian pientä lasta on turha vielä sirkukseen, eivät välttämättä jaksa seurata pitkää näytöstä (riippuu tietty myös lapsesta). Meidän nelivuotiaaltakin meinas keskittyminen välillä herpaantua, mutta motoesityksen odottaminen sai hänet pysymään paikoillaan :D

Kaikenkaikkiaan tämänvuotinen näytös on kyllä hyvä, suosittelen =)

[QUOTE="a.p";26874396]On ihan kohta neljä (mutta pienikokoinen), ja teatterissa ja elokuvissa ollaan jo käyty, joten toivottavasti toimii jo sirkuskin. Kiitos vinkeistä :)[/QUOTE]

Varmasti. Paitsi jos on kovin säikky lapsi, niin ne ala-aitiot on todellakin siinä isojen eläinten ja esiintyjien "jaloissa" ja sattaa tulla purua syliin, joten silloin en niitä suosittele. Me ollaan käyty kaksivuotiaasta alkaen, ja lapsi on aina ollut innoissaan. Erittäin hyvää viihdettä videoiden ja elokuvien sijaan. :)

Yhteistyössä