sirkukseen! mikä katsomo?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sirkushuveja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kun tietäs/muistas missä kohtaa niitä tolppia on! :D niitä kun ei oo missään tuolla piirroksissa josta paikkoja voi katsoa ja varata. mietin että c eturivikin ois ihan ok, jos vaan ei oo tolppaa eessä ja se on taas jo lähellä orkesteria ni onko siinä kovempi meteli? viimeksi oon ollu about 3-4v sitten sirkuksessa isoimman lapsen kanssa ... nyt ois kiva viedä pieniäkin

Orkesteri oli ainakin viimevuonna esiintyjien sisääntulon yläpuolella, että ainakaan kovin lähelle sitä ei pääse.
B tai C katsomo on ihan hyvä ja eiköhän ne tolpatkin ole niin ettei häiritse katsomista

Juu ne tolpat on ärsyttäviä ja nehän saattaa sattua eteen ihan A-katsomossakin. En ymmärrä miksi niiden taakse edes myydään niitä paikkoja. Itse en myöskään koskaan muista missä kohtaa ne tolpat on ja muutaman kerran on jouduttu tolpan taakse vaikka ihan a-katsomossa on oltu. Minusta tuo a- ja b-katsomon lipuissa ei edes kovin suuri ole tuo hintaero.

Meidän porukalla jos menis niin aiton ja b katsomon hintaero on vähän päälle 20€ ja a ja b katsomon 6€..

Kyllä tuo reilu 20€ on jo aika paljon

Laskettu normihinnoista, ei alennetuilla hinnoilla

A-katsomo, ei sieltä tolppia pahemmin eteen tule. C-katsomossa voi istua tolpan juuressa ja vaijerit menee melkein korvan vierestä, jos huonon paikan saa. D-katsomossa saa osin katsella esityksiä takaviistosta, C-katsomossa sivusta. Aitiossa saa esiintyjät melkein syliin.

Me oltiin D:ssä. Siinä ihan edessä, heti aition jälkeen. Tosi hyvin näki. Ne esiintyjätkin kuitenkin pyöri siinä kehässä, ei olleet koko ajan sinne A-katsomoon päin. Ainoa huono puoli oli teltan tukitolppa, joka oli suoraan yhden meistä edessä. Sekin oli kyllä sellainen, että läpi pystyi katsomaan.

Ei noissa katsomoissa mun mielestä hirveästi eroa ole. No aitiosta nyt näkee parhaiten tai ainakin läheltä, tosin siinähän saattaa edessä just istua joku pitkä aikuinen... Ei se halvinkaan katsomo pahalta vaikuta. Kun mä kävin sirkuksessa vuos sitten, niin siinä oli just romaneita ja se oli vähän tyhjähkö se halvin. :D Mutta kyllä siitä näkee hyvin, jos ei tolpan kohdalle satu istumaan. Voithan sä kysyä sieltä kassalta, että missä kohdassa on tolppa.

Yhteistyössä