Sirdaludin maksimiannostus??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

anna

Vieras
per pvä? mulla lukee paketissa 1-2 tbl 1xpvässä. nuo on 2mg:sia. on voltaren 50mg myös, mikä sen?? mä en nimittäin pysty liikkumaan kun kumarassa, selkä jumahti :/

4.2 Annostus ja antotapa

Kivuliaiden lihasspasmien lievittäminen

2 - 4 mg tabletti x 3/vrk. Vaikeissa tapauksissa voidaan illalla ottaa 2 - 4 mg:n ylimääräinen annos.

Neurologisista häiriöistä johtuva spastisuus

Annostus on sovitettava yksilöllisesti potilaan tarvetta vastaavaksi.

Alkuannos ei saisi ylittää 6 mg:aa vrk:ssa jaettuna kolmeen osa-annokseen. Annosta voidaan suurentaa asteittain 2 - 4 mg:lla kahdesti viikossa tai viikon välein. Optimaalinen terapeuttinen vaste saadaan yleensä 12 - 24 mg:n vuorokausiannoksilla, jotka annetaan 3 - 4 osa-annoksena yhtä pitkin aikavälein. Enimmäisannosta 36 mg vuorokaudessa ei pidä ylittää.
tuolta löytyi kun kuukletin http://spc.nam.fi/indox/nam/html/nam/humspc/4/335744.shtml

Soon sitten aika tymäkkä lääke, kannattaa ottaa yötä vasten isompaa annosta. Lääkkeet tietysti vaikuttavat yksilöllisesti, mutta itse ainakin meen jo tuosta 2 mg:sta ihan fleguksi. Äiti söi niitä revähdyksen jälkeen 12 mg vuorokaudessa, oli aika sumuinen.. Hyvä lääke se kyllä on, norflexista ei oo mulle mitään apua, sitä käytin ennen sirdaludia.

Siinä vierähtää muutama päivä, että se jumi alkaa vähän helppaamaan. Varaa juotavaa sängyn viereen yöksi, ettei tarvitse nousta ylös, jos suuta rupeaa kuivamaan kunnolla (kuuluu sivuvaikutuksiin), kannattaa tosiaan ottaa nukkumaanmennessä, on sen verran väsyttävää lääkettä, itse meinasin bussiin nukahtaa aamupäivästä...

Alkuperäinen kirjoittaja polgara:
Optimaalinen terapeuttinen vaste saadaan yleensä 12 - 24 mg:n vuorokausiannoksilla, jotka annetaan 3 - 4 osa-annoksena yhtä pitkin aikavälein. Enimmäisannosta 36 mg vuorokaudessa ei pidä ylittää.

eli siis kuinka mun kannattaa sit ottaa? tuttu lääke silleen on, oon syönyt tossa muutama pvä sitten viimeks 4mg illalla, mut nyt selkä tosi pahana ja päivystykseen en viittis lähtee.

Yhteistyössä