Sirdaludin käyttäjät?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja orjatar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tarkista aina kohdasta apuaineet, onko natriumlauryylisulfaattia. Tuossa ei taida olla... Mutta jos syö muita lääkkeitä, vaikutukset voi olla yllättäviä:

http://koti.utanet.fi/~paula/kotikokkeli/afta.htm

Olen saanut jumiutuneeseen niskaan Sirdalud+Voltairen Rapid yhdistelmää. Sirdaludia en pysty käyttämään, saan siitä ihan hirveät sydämen tykytykset ja päästä huippaa, johtuu ilm alhaisesta verenpaineesta, jota lääke vielä alentaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olen saanut jumiutuneeseen niskaan Sirdalud+Voltairen Rapid yhdistelmää. Sirdaludia en pysty käyttämään, saan siitä ihan hirveät sydämen tykytykset ja päästä huippaa, johtuu ilm alhaisesta verenpaineesta, jota lääke vielä alentaa.

Ilmeisesti annostus on sitten ollut liian suuri, joillain jo puolikas tabu 2mg;sesta auttaa!

Ja järkevä ihminen kertoo lääkärilleen lääkereseptiä hakiessaan muista käyttämistään lääkkeistä. Toki ainakin omat lääkärini ovat niistä aina kysyneetkin!

minusta ihan hyvä lääke joka auttaa esim. niska ja selkäkivuissa. suosittelen illalla pillerin ottamista. itselläni ei ole tullut mitään sivuoireita, tosin otan pieniä annoksia. alkoholin ja eräiden lääkkeiden kanssa ei sovi yhteen.

Alkuperäinen kirjoittaja Hyiheliheijaa:
Lääkkeitä tarvitaan nyt ja tulevaisuudessa, kaikilla niillä on omat haittansa. Ja ennen kaikkea hyötynsä!

Ehkä et tiedä lääkkeistä tänään olennaisint asiaa, voin kertoa, että ainoastaan ESTOLÄÄKKEITÄ halutaan kehitellä ja varsinkin sellaisia, mitä joku nuori ihminen käyttäisi koko ikänsä ja vieläpä niin, että Kela kustantaisi kaiken. Ja kustantaahan se jo nyt solusalpaajat (estämään myrkytysoireita ja hylkimisreaktiota, mitä vieraat aineet elimistölle aiheuttaa) ja niiden lisäksi vielä hiirestä tehtyjä valmisteita, joiden hinta on halvimmillaankin 10 000 euroa per potilas. Ruokaa ne potilaat eivät pystykään ostamaan, sillä monet heistä on opiskelijoita eikä Kela korvaa ruokaa millään tavalla. Pelkästään antibioottijäämät (niitähän ON aina jonkun verran, tiedetään...) aiheuttaa veriripulia ja muita oireita. Reumaatikkojen lääkitykset onkin kokeiltu ja hoitajille ei riitä rahaa, vaikka kuinka kauan lakkoilisivat! Yksityiset lääkäriasemat ja tuo estolääketeollisuus korjaa mahtavan potin tänä talvena - eikä sellaista kukaan haluakaan lopettaa!

http://www.suomenkuvalehti.fi/sk-netti/lehdet/2005/sk-82005-aiheet/miljoonia-euroja-turhiin-korvauksiin.aspx

Kannattais vähän seurata maailman menoa tarkemmin, ettei luota sokeasti ihan mihin vaan... Katopa elokuva PÖRSSIPELURI - sehän on dokumentti... Jatka sitten. Mutta PARANTAVIA lääkkeitä ei kukaan kehittele enää, niiden aika on ohi. Kuka nyt sahaisi oksaa, jolla itse istuu?

Eilen illalla sit otin sen buranan samaan aikaan n. klo 21 kuin sirdaludin ja se veti tunnin päästä vetelämmäksi kuin edellis iltana. Painuin pehkuihin ja uni tuli hyvin. Yöllä kahden aikaan kävin herellä eikä ollut enää "pönttö sekaisin". Eikä aamulla paha olo. Hartioissa ei ole suurta muutosta vielä tuntunut, mut toivotaan että pikkuhiljaa. =)

Alkuperäinen kirjoittaja orjatar:
Eilen illalla sit otin sen buranan samaan aikaan n. klo 21 kuin sirdaludin ja se veti tunnin päästä vetelämmäksi kuin edellis iltana. Painuin pehkuihin ja uni tuli hyvin. Yöllä kahden aikaan kävin herellä eikä ollut enää "pönttö sekaisin". Eikä aamulla paha olo. Hartioissa ei ole suurta muutosta vielä tuntunut, mut toivotaan että pikkuhiljaa. =)

Kiva kuulla että voit jo paremmin. Öitä!

Mä joudun syömään tota sirdalud-burana yhdistelmää aika usein jännityspäänsäryn takia. Mut yhden asian oon oppinu. Lääkkeiden välillä pidän vähintään puol tuntia väliä. Eka sirda ja sit puolen tunnin päästä burana. Ei mee pönttö niin sekaisin.

Kannattaa kokeilla ensin vain toisella lääkkeellä, koska molemmat ovat voimakkaita lääkkeitä, siis tuo Buranakin koska se on 600:sta. Ihme että lääkäri on määrännyt Sinulle kahta tuhtia lääkettä, kyllähän jo toinenkin voisi auttaa, eli itse kokeilisin ensin vain tuolla Sirdaludilla.

Meduusa; ei se ole mikään ihme- noita lääkkeitä määrätään just yhteisenä kuurina syömään. Ne auttaa eri tavalla samassa vaivassa. Toinen rentouttaa ja toinen auttaa särkyyn ja vie tulehdusta pois. Ei saa jättää toista pois, muuten ei apua odotettavissa. Näin sanoi lääkäri kun kysyin asiasta itse. Ihan siis syystä niitä syödään yhdessä.

Yhteistyössä