Sirdalud?

Punasen kolmion troppi.

Kerran jouduin ottamaan Voltarenin seuralaisena niin taju oli kankaalla hetken päästä.:D
 
harmaavakkari
Lihasrelaksantti. kun vaikuttaa väsyttää ja relaa. Jos ei enää vaikuta väsyttää, mutta ei hoida varsinaista tarkoitustaan eli lihakset jumittaa edelleen (näin kävi mulle).
 
"Hanna"
Kiva relaksantti. Mulla ei väsytä, voin ottaa mihin aikaan päivästä vaan ilman ongelmia. Eikä muitakaan oireita ole tullut.

Mies taas sammuu kuin saunalyhty jos joutuu Sirdaludin ottamaan.
 
Relaksantti,toimiva sellainen-ainakin minulla.
20 min lääkkeen ottaamisesta on vintti pimee,uni tulee.Mulle lääke ei tehnyt muuta sivuvaikutusta kun sen,että aamulla oli tunne ettei ollutkaan nukkunut ollenkaan.Lääkäri sanoo sen johtuvan siitä,että lääkkeen kanssa nukuttu yö ei ole samanlaista unta kuin normitilassa nukuttu.Voi se olla niinkin niin...
 
"repo"
Jos on vaikka niskat tosi pahasti jumissa niin otan joskus yöksi yhden napin (jäänyt lääkekuurista). Aamulla kaikki ok.

Kuuriluontoisesti kun nappailin sirdaa niin parin päivän päästä olin ihan tiltillä....
 
Ego
Alunperin oli määrätty niskaan 2 tabuu, otin vaan puolikkaan....ja kyl rentoutti jo tuokin määrä. Jos oisin kaksi ottanu, niin oisin sairaalassa. Tosin tohon tottuu eli nostin yhteen tabuun jo viikon päästä ja ei ollu pääkään niih sekasin enää:whistle:
 
niih niih
Pahaan selkäkramppiin piti ottaa kaksi yötä vasten. Lääkäri ohjeisti että ei lasta viereen jne jne koska olisin ihn tolkku pois yms. No en ollut. Selkä tuntui tunnottoman pehmeältä, eli vähän rentoutti mutta ei nyt paljoa. Seuraavana alkuiltana (siis n 20 tuntia lääkkeen otosta) nukahdin istualleni.
 
"terve"
Mulla toimi hyvin selkäsärkyyn ja toi mukavasti unen, kun yötä vasten otti. Laskee myös vähän verenpainetta. Kolme kärpästä yhdellä iskulla, kuten lääkärini sanoi.
 
Liebuska
[QUOTE="terve";29768676]Mulla toimi hyvin selkäsärkyyn ja toi mukavasti unen, kun yötä vasten otti. Laskee myös vähän verenpainetta. Kolme kärpästä yhdellä iskulla, kuten lääkärini sanoi.[/QUOTE]

En tiennyt että se laskee verenpainetta. Mulla on alhainen verenpaine joten sitä en kaipaa.
 

Yhteistyössä