Sipulin sisältä jotakin valkoista nestettä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aloittaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aloittaja"

Vieras
Eli kyseessä on makea sipuli joka näyttää ja tuoksuu normaalilta, mutten ole ennen nähnyt kun halkileikatessa leikkauspintaan ja veitsenpintaan ilmestyy jotakin maitomaista litkua? Ei sitä ihan valumalla valu, mutta leikkauspinta on ihan märkä ja kun veitsellä pyyhkäisee niin veitsi näyttää siltä kuin ois uinu maidossa?! :D

En olekaan, koska meillä jos mies on kotona niin se leikkaa sipulin! Mun silmät ei meinaa kestää edes samassa huoneessa olemista, joten inhoan ko. hommaa ;D

Voi meitä uusavuttomia :D Vaikka olin sipuleita pilkkonut pienen ikäni, havahduin vasta muutama kuukausi sitten siihen valkoiseen eritteeseen. Totesin sen olevan normaalia halkaistuani toinen sipulin :D

Ihanaa, en ole ainoa! :D

Olen mäkin ennen, lapsesta asti ja tietty aina jos oon yksin ruokaa tehny. Kuitenkaan en kovin usein edes käytä sipulia ja usein tehdään ruokaa yhdessä miehen kanssa joten se on ollut monesti miehen duuni :)

[QUOTE="vieras";22995778]Voi meitä uusavuttomia :D Vaikka olin sipuleita pilkkonut pienen ikäni, havahduin vasta muutama kuukausi sitten siihen valkoiseen eritteeseen. Totesin sen olevan normaalia halkaistuani toinen sipulin :D[/QUOTE]

Mullakin kävi näin jokin aika sitten :D..ja silti ikää jo yli kolmekymmentä ja ruokaakin tehnyt sen lähes 20..

Mulla ne vuotaa ihan heti! :D ja jos on oikein paha sipuli, niin näyttää siltä ku poraisin oikeesti, siis silmät ihan valuu kyyneliä niin että pitää ottaa nenäliina ja vielä niistääkin :D

Yhteistyössä