sipoo + ympäristö

etsin juttuseuraa ja kahviseuraa tai lasten kanssa lenkille, puistoon seuraa. Olemme muuttamassa sipooseen ja ois kiva jos tutustuis siellä uusiin ihmisiin että en jäisi 10kk tytön kanssa neljän seinän sisälle!!

Söderkullassa esim. keskustassa ja sit Nikkilässä olis myös, mut ainakin tuo s-kullan puisto on vähän huono näin lumisena aikana. Rattailla ei pääse puistoon... vähän hankalaa varsinkin vuosikkaan kanssa lumen seassa ulkoilu. Sithän on tuo avoin pk ja mll:n perhekahvila missä voi myös treffata sisätiloissa, kunnes lumet lähtee.. miltäs kuulostais?!

Joo mielummin ehkä kuitenkin kerhossa, koska tuo Nikkilässä oleva puistokin on tosi luminen, ja vaunuilla sinne ei pääse vaan ne pitää jättää tielle.

Mulla on tänä torstaina hammasläkäri aamusta, mutta mä luulen, että me kyllä tuonne mll:n kerhoon kerettäisiin. Nähtäiskö siellä, kun tuo avoin on kiinni ensi tiistaina.

Moi,
mä olen kahlaillu eri keskustelupalstoja läpi sipoolaisten toivossa ja nyt vihdoin tärppäs! :) Muutettiin siis keväällä Södikseen, enkä tunne ketään vauvallisia/lapsellisia täältä. Minä olen 24v ja esikoistyttö nyt kolme viikkoa ja seuraa olis kiva saada! Mulla ei päivisin ole autoo käytössä, enkä ainakaan vielä uskalla tytön kaa mihinkään busseihin lähtee. Että oisko ketään täältä etelästä?
emmy83 asuksä nikkilässä?

Yhteistyössä