Sipilän syntilistaa.

Lisätkää jos muistatte jotain muutakin.

Raimo Toppala



"Tässä meillä on "mies" joka järjesti liikenneministeriksi sveitsiläisen huijarin ja kansallisomaisuutemme myyjän. Mies, joka kutsui Irakin Suomeen. Ja kun tajusi munanneensa, sysäsi syyt VAIMONSA niskaan.

Juha pakkomyi haja-asutusalueille jäteveden puhdistuslaitteet ja rikastui sillä. Sipilän perhe rahastaa tällä paskalaki-huijauksella edelleen. Ja lain pääarkkitehti, Paula Lehtomäki (eduskunnasta pudottuaan) järjestettiin Juhan toimesta sikapalkkaiseen veronmaksajien kustantamaan suojatyöpaikkaan. Eli demokratialle keskitetty "finger".
‍‍‍‍‍‍ ‍‍

Juha hehkutti päivää ennen Trumpin voittoa julkisesti toivovansa Hillary Clintonin voittavan, vaikka kuka tahansa kahdella harmaalla aivosolulla varustettu idioottikin olisi tajunnut pitää pääministerin asemassa tuollaisessa tilanteessa turpansa tukossa. Seuraavana päivänä selkärangattoman näädän rotsi olikin sitten jo kääntynyt.
‍‍‍‍‍‍ ‍‍

Mies, joka lupasi että veroaste ei nouse. Ja joka on ollut keksimässä kaikkia mahdollisia kateusveroja huviveneistä moottoripyöriin. Ja tuplaamassa-triplaamassa sakkoja. Piiperöintiä tulee ovista ja ikkunoista, mm. kivihiilen polttokiellolla ja uhkauksilla bensaveron nostosta. Suomi pystyy kaikella tällä sairaalla maailmanparantamisella ja mallioppilas-perseilyllä tuhoamaan lopunkin teollisuutensa. Ja pienentämään päästöjään vuodessa sen verran, kuin Kiina lisää niitä puolessa tunnissa.
‍‍‍‍‍‍ ‍‍

Sukulaisten omistama konepajayritys Katera Steel sai noin puolen miljoonan arvoisen tilauksen valtion omistamalta Terrafamen kaivokselta. Onko kenellekään muka enää epäselvää, että tämä mies on selkärangaton vässykkä ja huijari? Ja vaarallinen mies kansantalouden kannalta kaikin puolin.
‍‍‍‍‍‍ ‍‍

Ainoa, mistä Mahmud Sipilä tässä tilanteessa välittää, on se että kunnat ovat kiltisti ja tottelevaisesti mukana juonessa. Tuhoamassa isänmaan taloutta ja turvallisuutta "monikulttuurisella unelmalla".
‍‍‍‍‍‍ ‍‍

Eipä tässä voi enää muuta sanoa, kuin sen että suomalaiset ovat helvetin kilttiä ja tyhmää kansaa. Iloista "Maailma Kylässä"-konkurssia vaan kaikille. "
 
vierailija
Jännää kuinka ihmisten mielestä toisten haukkumisella saa nostettua itsensä näkyviin, eikös olis järkevämpää tehdä jotain sellaista et sen näkyvyyden saa omilla avuillaan?
 
  • Tykkää
Reactions: r0s
Maalla asuvana ja osittain vielä pienen kepu-sympatian rippeitä tuntevana oion tuota tekstiä.

-Kokoomus oli Alexander Stubbin kera vakuuttamassa yhtälailla että koulutuksesta ei leikata (tosin ne leikkaukset oli virhe, pelottaa se vaihe kun muksut aloittavat ammatillisen koulutuksen jossa ope loistaa poissaolollaan), mutta kepu saa ainoana schaissen niskaan.

Mulla on ollu kuva että kokoomuslaiset arvostavat koulutusta? Sanni Grahn-Laasonen puhui ennen leikkauksia vappupuheessaan, että koulutukseen ei kajota - toisin kävi.

- hupiverot (vene jne) on hyviä. Mun mielestä omaisuuksista saa veroa maksaakin.
-vaikka me oltais maailman ainoa maa joka suitsee kivihiilen käyttöä, niin jonkun on oltava edelläkävijä. Vaikka itse olisi 1 %:ssa joka tekee oikein, niin se kannattaa.
-aktiivimalli: keksitkö itse paremman? Mikä pätkätöissä on vikana? Itse tein niitä monta vuotta. Työttömien naminamikursseja en kannata, ne on kyykyttämistä.
-joskus sitä valtion velkaa pitää ruveta lyhentämään, vaikkapa sitten aktiivimallilla. Demarit varmaan haluis että kaikki ois jonkin "makoile sohvalla" -tuen piirissä? Milläs se maksetaan?

Mutta näistä olen samaa mieltä, että Sipilältä raskaita virheitä:
-mamutus
-sukulaisten ja muiden tuttujen suosiminen
- valtion omaisuuden myyminen
-sote. Melkein kirosana mulle.
-kiky -> ainut asia missä olen Li Anderssonin kans samaa mieltä, että mieluummin osa-aikatyötä jotta siitä vapautuu kaikille työtunteja, kuin miettiä että kuinka voitaisiin 6 minuutilla/päivä lisätä talouskasvua.
 
Viimeksi muokattu:
Ja muistan hyvin kun Rinnekin hehkutti n.vuosi sitten että mamuja on saatava lisää ja että SDP on valmis siihen. Demarit on lepsuja sen asian suhteen.

Jos mamuja halutaan vähentää, niin kok-kepu-demariakselilta sitä tahtotilaa ei löydy. Persuja tässä on äänestettävä.
 
Viimeksi muokattu:
Maalla asuvana ja osittain vielä pienen kepu-sympatian rippeitä tuntevana oion tuota tekstiä.

-Kokoomus oli Alexander Stubbin kera vakuuttamassa yhtälailla että koulutuksesta ei leikata (tosin ne leikkaukset oli virhe, pelottaa se vaihe kun muksut aloittavat ammatillisen koulutuksen jossa ope loistaa poissaolollaan), mutta kepu saa ainoana schaissen niskaan.

Mulla on ollu kuva että kokoomuslaiset arvostavat koulutusta? Sanni Grahn-Laasonen puhui ennen leikkauksia vappupuheessaan, että koulutukseen ei kajota - toisin kävi.

- hupiverot (vene jne) on hyviä. Mun mielestä omaisuuksista saa veroa maksaakin.
-vaikka me oltais maailman ainoa maa joka suitsee kivihiilen käyttöä, niin jonkun on oltava edelläkävijä. Vaikka itse olisi 1 %:ssa joka tekee oikein, niin se kannattaa.
-aktiivimalli: keksitkö itse paremman? Mikä pätkätöissä on vikana? Itse tein niitä monta vuotta. Työttömien naminamikursseja en kannata, ne on kyykyttämistä.
-joskus sitä valtion velkaa pitää ruveta lyhentämään, vaikkapa sitten aktiivimallilla. Demarit varmaan haluis että kaikki ois jonkin "makoile sohvalla" -tuen piirissä? Milläs se maksetaan?

Mutta näistä olen samaa mieltä, että Sipilältä raskaita virheitä:
-mamutus
-sukulaisten ja muiden tuttujen suosiminen
- valtion omaisuuden myyminen
-sote. Melkein kirosana mulle.
-kiky -> ainut asia missä olen Li Anderssonin kans samaa mieltä, että mieluummin osa-aikatyötä jotta siitä vapautuu kaikille työtunteja, kuin miettiä että kuinka voitaisiin 6 minuutilla/päivä lisätä talouskasvua.
Niin mutta Sipilä olis voinut sanoutua irti tuosta asiasta ja sanoa suoraan ettei kannata lupauksen rikkomista.
Tosin hän on rikkonut lähestulkoon kaikki lupauksensa niin ei tuokaan ketään yllättänyt...paitsi sillon alussa yllätti kyllä varmaan aika monetkin äänestäjänsä.
 
  • Tykkää
Reactions: .....
Niin mutta Sipilä olis voinut sanoutua irti tuosta asiasta ja sanoa suoraan ettei kannata lupauksen rikkomista.
Tosin hän on rikkonut lähestulkoon kaikki lupauksensa niin ei tuokaan ketään yllättänyt...paitsi sillon alussa yllätti kyllä varmaan aika monetkin äänestäjänsä.
Ja kokoomus olisi voinut estellä, samoin persut?
On hän (tai siis hallitus) oikeasti pyrkinyt parantamaan työllisyyttä, ja jonkin verran onnistunutkin, vaikka osa on tilastohämäystä kaiken maailman kurssien muodossa.
 
Maalla asuvana ja osittain vielä pienen kepu-sympatian rippeitä tuntevana oion tuota tekstiä.

-Kokoomus oli Alexander Stubbin kera vakuuttamassa yhtälailla että koulutuksesta ei leikata (tosin ne leikkaukset oli virhe, pelottaa se vaihe kun muksut aloittavat ammatillisen koulutuksen jossa ope loistaa poissaolollaan), mutta kepu saa ainoana schaissen niskaan.

Mulla on ollu kuva että kokoomuslaiset arvostavat koulutusta? Sanni Grahn-Laasonen puhui ennen leikkauksia vappupuheessaan, että koulutukseen ei kajota - toisin kävi.

- hupiverot (vene jne) on hyviä. Mun mielestä omaisuuksista saa veroa maksaakin.
-vaikka me oltais maailman ainoa maa joka suitsee kivihiilen käyttöä, niin jonkun on oltava edelläkävijä. Vaikka itse olisi 1 %:ssa joka tekee oikein, niin se kannattaa.
-aktiivimalli: keksitkö itse paremman? Mikä pätkätöissä on vikana? Itse tein niitä monta vuotta. Työttömien naminamikursseja en kannata, ne on kyykyttämistä.
-joskus sitä valtion velkaa pitää ruveta lyhentämään, vaikkapa sitten aktiivimallilla. Demarit varmaan haluis että kaikki ois jonkin "makoile sohvalla" -tuen piirissä? Milläs se maksetaan?

Mutta näistä olen samaa mieltä, että Sipilältä raskaita virheitä:
-mamutus
-sukulaisten ja muiden tuttujen suosiminen
- valtion omaisuuden myyminen
-sote. Melkein kirosana mulle.
-kiky -> ainut asia missä olen Li Anderssonin kans samaa mieltä, että mieluummin osa-aikatyötä jotta siitä vapautuu kaikille työtunteja, kuin miettiä että kuinka voitaisiin 6 minuutilla/päivä lisätä talouskasvua.
Onko tuosta aktiivimallista ilmestynyt jotain lukuja, että paljonko on säästänyt valtiolle, ja toisaalta, kuinka paljon lisännyt kuluja?
 
vierailija
Pakkohan tässö konkurssipesässä nimeltä Suomi on edes jotain tehdä. Se, mitä tämä kermaperse kansa haluaa on saada verot alas ja tukirahat ylös. Ja mielellään niin ettei tarttis töitä juurikaan tehdä, vaan että voisi keskittyy kaikkeen kivaan. Ja sysätä vastuu omasta elämästä valtiolle.

Me maksetaan omasta tyhmyydestä ja laiskuudesta nyt, kovaa rahaa. Helppohan syy on sysätä poliitikoille kun oma ura "artdeco sisustuskaupan myyjän Jeesiössä" ei ottanutkaan tulta alleen.
 
Ja kokoomus olisi voinut estellä, samoin persut?
On hän (tai siis hallitus) oikeasti pyrkinyt parantamaan työllisyyttä, ja jonkin verran onnistunutkin, vaikka osa on tilastohämäystä kaiken maailman kurssien muodossa.
Kuten Halla Aho on sanonut, niin Perussuomalaiset olivat tuohon aikaan vielä loikkari Soinin johdossa...mä en hirveesti syyttelis Perussuomalaisia siitä mitä Soini teki.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Kuten Halla Aho on sanonut, niin Perussuomalaiset olivat tuohon aikaan vielä loikkari Soinin johdossa...mä en hirveesti syyttelis Perussuomalaisia siitä mitä Soini teki.
No, jos persut pääsee hallitukseen (mitä toivon), niin katotaan miten Halla-Ahon kantti kestää parlamentarismia ja kompromissien tekoa muiden hallituspuolueiden kanssa. :sneaky:

Vaikka, Soinin aikaan oli #unelmat ja anelmat vasta tuloillaan ja kova julkinen paine hyysätä mamuja, nyt on mielipideilmasto kriittisempi ja persuilla&Halliksella voi olla helpommat oltavat.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
No, jos persut pääsee hallitukseen (mitä toivon), niin katotaan miten Halla-Ahon kantti kestää parlamentarismia ja kompromissien tekoa muiden hallituspuolueiden kanssa. :sneaky:

Vaikka, Soinin aikaan oli #unelmat ja anelmat vasta tuloillaan ja kova julkinen paine hyysätä mamuja, nyt on mielipideilmasto kriittisempi ja persuilla&Halliksella voi olla helpommat oltavat.
Näyttää kyllä vankasti siltä, että me ollaan ajautumassa tilanteeseen jossa meillä on demarien vetämä hallitus. Siihen porukkaa persut ei mahdu.
 
vierailija
Pakkohan tässö konkurssipesässä nimeltä Suomi on edes jotain tehdä. Se, mitä tämä kermaperse kansa haluaa on saada verot alas ja tukirahat ylös. Ja mielellään niin ettei tarttis töitä juurikaan tehdä, vaan että voisi keskittyy kaikkeen kivaan. Ja sysätä vastuu omasta elämästä valtiolle.

Me maksetaan omasta tyhmyydestä ja laiskuudesta nyt, kovaa rahaa. Helppohan syy on sysätä poliitikoille kun oma ura "artdeco sisustuskaupan myyjän Jeesiössä" ei ottanutkaan tulta alleen.
--w.hs.fi/politiikka/art-2000006078008.html
 

Yhteistyössä