sinun suku ja miehen suku samaan joulupöytään??

  • Viestiketjun aloittaja lettipää
  • Ensimmäinen viesti
vieras
No ei varmaan mahtuisi, kun meitäkin on jo kuusi. Siis jos ollaan kirjaimellisia. Muuten varmaan kyllä. Muissakin juhlissa ihan hyvin menee, vaikka hieman erilaisia joissain suhteissa ovatkin.
 
kyllä ne mahtuis samaan pöytään ja kaikki varmaan sujuis ihan mukavasti mut kyl ne on niin yö ja päivä keskenään et saattas olla suht jäykkä fiilis..

anoppilassa kun syödään tyyliin kynttilänvalossa ja juomana viiniä ja meillä kiskotaan kinkkua ja kotikaljaa...
 
Gluteus maximus
Appiukko ja meidän äiti kyllä mahtuvat, mutta anoppi ei tule oikein kenenkään kanssa toimeen :/ kurja juttu, mutta minkä tosiasioille voi!

eli meidän joulupöytään mahtuu kaikki muut paitsi anoppi!
 
vieras
Miehen vanhemmat eronneet ja kumpaisellakin uusi puoliso.. heitä ei saanut yhtaikaa edes kuopuksemme ristiäisiin tuskin joulupöytäänkään =(
Omat vanhempani tulevat toimeen heidän kanssaan ja minä kaikkien muiden kanssa paitsi anoppini joka muuten on maailman täydellisin ihminen.. ainakin omasta mielestään!!!
 
ei mahtuis. on liikaa ihmisiä sit. muuten kyl. mies on sitä mieltä et esikoisen synttärit pidetään erikseen hänen suvulle ja mun suvulle, kun mun puolelta on niin paljon tulijoita, mut mulle se ei käy. täytyyhän sukulaisten joskus tutustua, ja mikä onkaan parempi keino kun lapsen synttärit.
 
Tulispa mielenkiintoista (tai sitten ei....varsinkin jos kaikki viettäisivät joulua haluamallaan tavalla) Mun sukulaiset todella viinaan menevää porukkaa, miehen suvussa paljon absolutisteja. Tosin jos meillä kokoonnuttais, keräisin viinakset pois (ja mun sukulaiset häippäis saman tien) Meillä ei jouluna ryyppää omat eikä vieraat. :kieh:
 

Yhteistyössä