vierailija
Hassua kun Lisbetti puhuu valheista ja itse astuu miinoihin kerta toisensa jälkeen.

Hassua kun Lisbetti puhuu valheista ja itse astuu miinoihin kerta toisensa jälkeen.
Sillä on X:ssä ollut viime aikoina todella kipeitä kirjoituksia.Heh heh. Youtubessa mulle tuli sattumalta vastaan tuo Malisen video.
"Luke, you're going to find that many of the truths we cling to depend greatly on our own point of view." (Obi-Wan Kenobi)Heh heh. Youtubessa mulle tuli sattumalta vastaan tuo Malisen video. Mitähän älyttömyyksiä mä olen tubessa katsonut, kun tuommoisia tuo näytille. Nauratti tuo pelottava propaganda ja etenkin kommenttikenttä, joka oli täynnä ylistäviä lausuntoja. Ajattelin, että täytyypä heittää tämä kaksplus palstalle esimerkkinä siitä, mimmoisiin lähteisiin palstan anti-lampaat (Lissu etunenässä) uskoon.
No täällähän se sitten oli jo valmiiksi suunnilleen uskonkappaleen omaisena totuutena omaksuttu. Ei Kiesus...
Eli Venäjä-propaganda menee läpi aina ihan 100-0 ja sitten ollaan olevinaan "omilla aivoilla ajattelevia".
Olis muuten hauska tietää, että mitä mieltä Hannu Karpo olisi tästä nykytilanteesta. Hänhän oli venäläistaustainen. Alkuperäinen sukunimi Karpoff (tai Karpov). Karpo teki ansiokasta työtä, mutta kumminkin ruohonjuuritasolla. Ei hän suuria linjoja pahemmin analysoinut. Puuttui pienen kansan kokemiin vääryyksiin. SInällään hassu juttu, että itse oli alunperin umpistadilainen.
Ei pidä heittää lasta pesuveden mukana. Sen jos tekisimme niin meillä ei olisi Suomessa juurikaan julkisia henkilöitä?Karvahattu-Karpo saa vieläkin vereni kiehumaan. Ilkeä ukko, joka kohteli huonosti jo edesmennyttä vaimoaan.
Spede ja Karpo olivat hupiukkoja.
Myöhemmin selvisi, että heillä oli paljon luurankoja kaapeissaan.
Tässä on se pointti myös valehteluun. Keinolla millä tahansa ja puheilla millä hyvänsä pyritään herättämään muiden ihmisten mielenkiinto ja huomio, saavuttamaan nimeä, julkisuutta ja yleisestä näkemyksestä poikkeavilla lausunnoilla näkyvyyttä.Ei pidä heittää lasta pesuveden mukana. Sen jos tekisimme niin meillä ei olisi Suomessa juurikaan julkisia henkilöitä?