Sinulle kirja lapsettomuudesta

Tervehdys!

Plussa on pärähtänyt ruutuun, joten nurkkiin jäi viereksimään yhtä suin toista. Tarvitseeko joku:

Kirja lapsettomuudesta: Hedelmällinen rakkaus - toiveen lapsi

kuva: http://www.tammi.fi/kirjat/oppi/1/ISBN/9789512651771/
Jokaisen kuuluisi lukea ketä asia kiinnostaa, sillä kirjasta saa hyviä ahaa-elämyksiä!

Minulle: Voisin ottaa mitä vain tavaraa joka sopii odottajalle tai ehkä tulevalle lapselle. Esim kaksplus-lehtiä (Vauva-lehti tulee jo), muita kirjoja tai lehtiä. Tai vauvan/lasten tarvikkeita (hyvä syy hankkia salaa ensimmäiset).
Voin myös myydä todella edullisesti kirjan ja lähettää ne Sinulle ilman postikuluja, jos sinulla ei ole vaihdettavaa!

toivoopi Bee

Heips,

Jos jollakulla ei ole vaihdettavaa, niin ajattelin pyytää raskaus- tai ovistesteistä hintaa 6e/5kpl. Eli kuudella eurolla saat viisi testiä, mukaanlukien postikulut.

Jospa nää tois plussaonnea kun yli jäivät... ;)

-Bee

PS. Vuorovesi, toivottavasti olet jo raskaana! :D

RvaB, mä voisin ostaa sulta muutaman raskaustestin! En kymmentä kuitenkaan :D Mut joku 3 vaikkapa? Mulla ei oo kyllä antaa mitään vaihdossa, mut voin maksaa testeistä, tietenki heh :) Nyt on hirvee kiire töihin, mut laita mulle 3kpl sivuun ja vaikka yv:llä tilinumero ja hinnat niin maksan vaikka heti tänään jo jossain välissä töissä :), niin ja laitan oman osoitteen sitten sulle.

muoks. niillä testeillä ei oo kiire, ku meillä pas sitten joskus lokakuussa, eli ei tarvi juosta postiin tänään :D

Duffy: Kaikki ok! :D Siellä oli sulta viestejä loota pullollaan. :LOL: Testit on pakattu kirjekuoreen ja postitan ne huomenna.

Myös toinen raskaustestien tilaaja saa testinsä pian kotiin.

Raskaustestit siis ovat nyt loppu (kuin myös ovistestit).
Donna ja tuo mielenkiintoinen kirja ovat yhä jäljellä, jos jollekulle on tarvetta.

Hirmusesti kiitoksia tästä kierrätyksestä! Ja Plussa-onnea ihan kaikille. :heart:

Toivoopi Bee

Yhteistyössä