Sinooperin kynttilänkoristelupaketin käytöstä tai ylipäätään "vahalevyillä" koristelusta jollain tietoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja askartelut vaiheessa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

askartelut vaiheessa

Vieras
Ostin jo aikaa sitten Sinooperista sellaisen askartelupussukan, jossa on jotain CandleDeco-korsiteluvärejä, jotain vahalevyjä? ja tonttukuvia, jotka toimii varmaan vähän niin kuin leikkitatuoinnit.

Mutta niin vaan tuo koululainen on mennyt avaamaan paketin... En muista, onko sisällä ollut käyttöohjetta vai kenties joku pahvijuttu vaan tuon muovin yläosassa. Mitään ohjeen tynkää vaan ei lue nyt missään. Meillä jäljellä vain muovipussi tavaroineen. Ei hajua merkistä tai muutakaan vihjettä, jolla pääsisin googlaamaan. Toistaiseksi ei kynttilänkoristeluaskarteluvinkkigooglauksetkaan osuneet tuollaisten vahalevyjen käytön ohjeisiin. Kun en edes varmasti tiedä, mitä ovat nimeltään. Noista vahalevyistä mulla ei ole hajuakaan, miten niitä pitäisi käyttää.

Mua ärsyttää ja harmittaa, mutta kaipa se on enemmän tuon tytön harmi. Nyt vihdoin kun olisi ollut aikaa, niin taitaa jäädä tekemättä. Ellei joku teistä ole pelastava enkeli ja osaa neuvoa, mitä ihmettä noilla vahalevyillä tehdään. Noilla väriputkiloilla tietenkin pystytään jotain tekemään.

Mua väsyttää, olisin vaan halunnut nyt niiden askartelupaketin idioottivarmojen ohjeiden kanssa istua vieressä katsomassa, kun lapsi itse tekee.

Aina mulle käy niin, että kirjoitan tänne jotain ja sitten seuraavalla googlauksella kuitenkin helposti löydän jotain...

http://www.hobbypoint.fi/kynttilan_koristelu
Olettaisin, että tuollaisista vahalevyistä on kyse. Eli ilmeisesti ei muuta kun fööniä esiin kaivamaan ja kokeilemaan. Otan kyllä kaikkia vinkkejä vastaan.

Yhteistyössä