• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

Sinne meni taas 200e lapsilisiä...

  • Viestiketjun aloittaja AinaHarmaa
  • Ensimmäinen viesti
kukin tavallaan
Alkuperäinen kirjoittaja bbs:
Meillä menee lapsilisät lasten tilille jotka saavat kun 18.v täyttävät.
Ja sitten kun täyttää 18v ja äiskä ja iskä antaa hyvän tukun rahaa... mihin luulet rahan menevän??? Mun mielestä toi on niiin tyhmää. Eikö olis parempi sinun maksaa niistä rahoista esim. auto-autokoulu tms?


 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja AinaHarmaa:
Alkuperäinen kirjoittaja vhu:
No sittenhän asiat on hyvin!
valitinko mä?
Onko tää nyt niitä, jotka urputtavat, että aina saa paskaa niskaan. Taitaa olaa suurin osa näitä,j otka hakee aina tikulla vastauksista jotain
negatiivista ja ymmärtää kaikki vastaukset v'ttuiluksi.

 
bbs
Alkuperäinen kirjoittaja kukin tavallaan:
Alkuperäinen kirjoittaja bbs:
Meillä menee lapsilisät lasten tilille jotka saavat kun 18.v täyttävät.
Ja sitten kun täyttää 18v ja äiskä ja iskä antaa hyvän tukun rahaa... mihin luulet rahan menevän??? Mun mielestä toi on niiin tyhmää. Eikö olis parempi sinun maksaa niistä rahoista esim. auto-autokoulu tms?
No toivottavasti menee opiskeluun ja ensi asuntoon sun muuhun tarpeelliseen. Itsekkin sain kaikki lapsilisät ja oli siitä suuri apu itsenäisen elämän aloituksessa.
 
epäitsekäs
Mä meinasin tänään lähtä törsää lapslisät ihan itteeni :D Tosin lapsille on kaikki tarvittava jo hommattuna ens kevääseen asti joten ei ne mitään tarviskaan..
 
AinaHarmaa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja AinaHarmaa:
Alkuperäinen kirjoittaja vhu:
No sittenhän asiat on hyvin!
valitinko mä?
Onko tää nyt niitä, jotka urputtavat, että aina saa paskaa niskaan. Taitaa olaa suurin osa näitä,j otka hakee aina tikulla vastauksista jotain
negatiivista ja ymmärtää kaikki vastaukset v'ttuiluksi.
onko sulla jotain ongelmaa? Näitkö ton nauruhymiön tuolla?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja AinaHarmaa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
AinaHarmaalla on riittoisat rahat tai monta lasta, koska mä en kyllä kahden lapsen lisillä saa, kun kerran käytyä kaupassa ja siinä se meni.
? Sorry en nyt tajua.... muoks ai sä luitkin väärin?
Muisti oli heikko... Sulla on siis riittoisat rahat, kun niin paljon sait rahoilla ostettua/maksettua. Taidat olla taloudellisempi kuin mä. Kade oon ja ihan hyvällä kaiken tän sanon.

 
AinaHarmaa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja AinaHarmaa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
AinaHarmaalla on riittoisat rahat tai monta lasta, koska mä en kyllä kahden lapsen lisillä saa, kun kerran käytyä kaupassa ja siinä se meni.
? Sorry en nyt tajua.... muoks ai sä luitkin väärin?
Muisti oli heikko... Sulla on siis riittoisat rahat, kun niin paljon sait rahoilla ostettua/maksettua. Taidat olla taloudellisempi kuin mä. Kade oon ja ihan hyvällä kaiken tän sanon.
äh höpö höpö, en todellakaan ole taloudellisempi! Kaikkea muuta...
 

Yhteistyössä