Sinne meni se vapaailta sitten *purnausturhis*

Ois pojan pitäny tänään mennä isälleen ja mulla ois ollu hartaasti kaivattu vapaailta. No pojalla alkoi aamulla ripuli ettei tietty mihinkään voi mennä :( Oisko nyt se noro sitten. Ei kyllä ole kuumetta, eikä oksentele. Harmittaa, vaik tällasta tää joskus vaan on.
 
Ois pojan pitäny tänään mennä isälleen ja mulla ois ollu hartaasti kaivattu vapaailta. No pojalla alkoi aamulla ripuli ettei tietty mihinkään voi mennä :( Oisko nyt se noro sitten. Ei kyllä ole kuumetta, eikä oksentele. Harmittaa, vaik tällasta tää joskus vaan on.
Mun on ihan pakko kysyä, miksi ei? Eikö isä osaa hoitaa ripuloivaa lasta?
Tietty jos pitää matkustaa jollain bussilla/junalla mutta muuten.

Niin ja paranemisia pojalle :hug:

En tosin tiedä menisikö meilläkään jos olis tuo tilanne. Ehkäpä hätiköiden tehty kysymys :ashamed:
 
Viimeksi muokattu:
Voi harmi, paranemista sinne!

Sen verran tästä(kin) kysyn, että jos lapsi sairastuu ja sulla olisi ollut joku sellainen meno sovittuna, jota ei ns. voi perua niin onko toisen vanhemman kieltäydyttävä ottamaan sairasta lasta luokseen?
Tai siis saako kieltäytyä sillä perusteella et lapsi on sairas?

Jos ajattelee ydinperhettä niin todennäköisesti toinen vanhemmistahan lähtisi siihen sovittuun juttuun ja toinen jäisi kotiin sairaan lapsen kanssa.
 
Pikaista parantumista pojalle!
Varmasti kurjaa, kun on suunnitellut omaa aikaa jo varmasti hyvän aikaa, mutta otat seuraavasta vapaasta sitten kaiken irti ja pikkusen vielä enempikin ;)
Kiitos! :) Joo, olen oottanu tätä perjantaita tässä kuin kuuta nousevaa. Pojalla rasittava uhma päällä ja joululoma oltiin tietty tiiviisti aamusta iltaan yhessä pari viikkoa ni tätä todella odotti ja kaipas. Tosiaan seuraavasta vapaasti sit kaikki irti ja se tuntuu ainakin sit entistä paremmalta. Eihän tää maailmanloppu ole vaik joskus tällanenkin melkein tuntuu siltä :D
 
Kiitokset myös Metikselle ja Lentokalalle! :) Bussilla pitäs mennä isälleen. Osaa isä varmasti pitää huolta mut jotenkin mitä järkeä lähteä sairasta lasta raahailemaan. Isänsä vielä ravintolassa kokkina töissä niin ei ehkä senkään takia hyvä ottaa tartuntariskiä.
 
Tiedän tunteen itselläkin tuli pikkuinen kipeäksi ja mulla ois ollut tänään parhaan kaverin synttärit, joita odotettu..

Mies on tosin kotona, mutta en tahdo jättää häntä yksin kolme veen ja kipeän vauvan kanssa ( vauva on muutenkin äidin perään) jolla kova kuume..

Mutta nämä on näitä asioita joille ei mahda mitään ja harmituksen yli mennään :)
 
Tiedän tunteen itselläkin tuli pikkuinen kipeäksi ja mulla ois ollut tänään parhaan kaverin synttärit, joita odotettu..

Mies on tosin kotona, mutta en tahdo jättää häntä yksin kolme veen ja kipeän vauvan kanssa ( vauva on muutenkin äidin perään) jolla kova kuume..

Mutta nämä on näitä asioita joille ei mahda mitään ja harmituksen yli mennään :)
Kiitos. :) Paranemisia sinnekin vauvalle! Joo, harmittaa mut eipä tosiaan auta. Pötkötellään kotona ja katellaan lasten leffoja ja lueskellaan yhessä.
 
Niinpä yllättävän reipas neiti ollut aamun vaikka yli 39 astetta kuumetta, yö tosin oli vaikea piti käydä lääkärilläkin näytillä kun kuume nousi yli 40 asteen eikä ruvennut laskemaan :(

Miehenkin kanssa soiteltiin, kun on töissä, että tarvitseeko lähteä aiemmin kotiin kaveriksi <3 Ja puhuttiin illasta että käyn pikaiseen autolla kaveria muistamassa ja tulen sit kotiin :)

Olisinhan minä tietysti voinut lähteä kaverin luo pitkän kaavan mukaan, mutta ei sydän anna periksi jättää itkevää ja kipeää lasta.. Ja eihän sitä tiedä jos taas nousee oikein kovasti kuume ja ei lähde laskuun, niin tulis uusi lääkäri keikka ja viime yönäkin meni kaksi tuntia päivystyksessä.. ( täällä annettu ehdoton ohje että täytyy tulla näytille jos yli 40 astetta)
 
Niinpä yllättävän reipas neiti ollut aamun vaikka yli 39 astetta kuumetta, yö tosin oli vaikea piti käydä lääkärilläkin näytillä kun kuume nousi yli 40 asteen eikä ruvennut laskemaan :(

Miehenkin kanssa soiteltiin, kun on töissä, että tarvitseeko lähteä aiemmin kotiin kaveriksi <3 Ja puhuttiin illasta että käyn pikaiseen autolla kaveria muistamassa ja tulen sit kotiin :)

Olisinhan minä tietysti voinut lähteä kaverin luo pitkän kaavan mukaan, mutta ei sydän anna periksi jättää itkevää ja kipeää lasta.. Ja eihän sitä tiedä jos taas nousee oikein kovasti kuume ja ei lähde laskuun, niin tulis uusi lääkäri keikka ja viime yönäkin meni kaksi tuntia päivystyksessä.. ( täällä annettu ehdoton ohje että täytyy tulla näytille jos yli 40 astetta)
Juu eipä siitä nauti olla itse viihteellä jos lapsi sairastaa kotona. Toivottavasti paranee pian!
 
  • Tykkää
Reactions: pikku mamma
Voi ei :hug: meillä myös peruuntui viikonloppu reissu isän luo kun siellä on noroa...
:hug: Tylsiä nää taudit.

Harmistuksen keskelle jaksamisia ja paranemisia pikkuiselle pojulle :)
Kiitos. :hug: Nyt ei enää niin harmita ku päässy asiasta yli :D. Jännä kun mulla oli jo eilen hyvin vahvasti sellanen fiilis et kuitenkin tulee jotain et vapaailta peruuntuu kun sitä niin odotin.
 
Toivottavasti sielläkin tullaan terveeksi :heart: Noro on kyllä kamala tauti, itsekkin muistan odotusaikan kun iski päälle, paino tippui kolme kiloa ja ainut mikä meni vähänkään alas oli mehujää..

Onneksi tosin nuo vatsataudit menee lapsilla suhteellisen nopeaan ohi =)
 

Yhteistyössä