Sinne meni n.400? kankkulan kaivoon

  • Viestiketjun aloittaja Borkku
  • Ensimmäinen viesti
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Siis oliko MURU tosiaan niin ääliö ettei ilmoittaessaan että EI PÄÄSE MUKAAN, niin ei sitten antanut numeroa sinulle että sinä pääsisit sinne Roomaan??? Eli päätti, että kun hän ei pääse niin et sinäkään pääse???!!! Kyllä on oikea MURU! |O Mistä näitä älyllä pilattuja ihmisiä löytyy. Kyllähän jokainen olisi vaikka ambulanssissa ilmoittanut toiselle,samalla kun ilmoittaa että ei pääse niin sen varausnumeron, että SINÄ pääset.
Eipä se voinu rupatella niin pitkään puhelimes vois vaan ilmottaa ettei pääse matkaan lähtemään.
Tekstiviestit??? Oletteko kuulleet niistä, jos kerta vankilasta tai sairaalasta ei ole kysymys niin tekstiviestit on sallittuja.
Mä en oo missäänkohtaa ilmassa missä muru on ja vaikka olisin kuullu tekstareista niin häntä ei pääse tavoittamaan mitenkään.

Niin ja kitos sulle ku nimittelit hänen olevan ääliö.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Siis oliko MURU tosiaan niin ääliö ettei ilmoittaessaan että EI PÄÄSE MUKAAN, niin ei sitten antanut numeroa sinulle että sinä pääsisit sinne Roomaan??? Eli päätti, että kun hän ei pääse niin et sinäkään pääse???!!! Kyllä on oikea MURU! |O Mistä näitä älyllä pilattuja ihmisiä löytyy. Kyllähän jokainen olisi vaikka ambulanssissa ilmoittanut toiselle,samalla kun ilmoittaa että ei pääse niin sen varausnumeron, että SINÄ pääset.
Eipä se voinu rupatella niin pitkään puhelimes vois vaan ilmottaa ettei pääse matkaan lähtemään.
Tekstiviestit??? Oletteko kuulleet niistä, jos kerta vankilasta tai sairaalasta ei ole kysymys niin tekstiviestit on sallittuja.
Mä en oo missäänkohtaa ilmassa missä muru on ja vaikka olisin kuullu tekstareista niin häntä ei pääse tavoittamaan mitenkään.

Niin ja kitos sulle ku nimittelit hänen olevan ääliö.
siis voihan se ap:n muru olla esim. kirurgi joka on esim. LEIKKAUKSESSA! ei sillon pääse vastaileen puhelimeen, eikä kyllä siinä tilanteessa tekstareitakaan lähetellä.

ja onhan nuita monia muitaki ammatteja joissa ei puhelimen kanssa voi leikitellä ihan niinku lystää... palomies, poliisi.....

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja yökkä:
eli 'muru' on joutunut jonnekkin suljetulle...joo, mut toi muruttelu on kyllä aika kummallista, eihän kukaan edes kirjoita niin että ' mies onkin sellainen mies että ei niitä joka oksalla kasva..mies osti kukkia, mutta mies onkin mun mies'..välillä voi korvata siis ihan lukumukavuuden takia ko. sanan jollain muulla sanalla.
Voishan sitä varmaan kirjottaa et miespuolinen ystäväni joka on myös vakipanoni ja jonka kanssa olen ihan avoliitossakin joskus elänyt, vaikka nykyään elämmekin hyvää sinkkuelämää molemmat :D
 
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja öh:
No siis se muru ei oikeasti ole kyllä kovin tosissaan ap:n kanssa, että ite jättäisin jo koko touhun ja alkaisin oikeasti elämään omaa elämääni...
Mähän elän omaa elämäni ja niin elää muruki.
Kyllä mä uskon et muru on edelleen ihan yhtätosissaan mun ystäväni ja siten mun kans mitä on ollu yli 10 vuotta :D
 
clivia
Niit vaivaa kunnei ne tiedä,ne luulee et se o putkas tai sairaalas ku ne o ainoot vaihtoehdot mis ei puhelint voi käyttää täs maas =)
Jumankekka eipä munkaan muruni mulle pääse soitteleen päiväsaikaan vaiks olis mikä.
 
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Niit vaivaa kunnei ne tiedä,ne luulee et se o putkas tai sairaalas ku ne o ainoot vaihtoehdot mis ei puhelint voi käyttää täs maas =)
Jumankekka eipä munkaan muruni mulle pääse soitteleen päiväsaikaan vaiks olis mikä.
Se nyt kuitenki varmistu et tuun käväseen teillä päin huomenissa, et ootkos kotosalla jos piipahdan.
Oman ruttunaaman jätän kotiin.
 
clivia
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Niit vaivaa kunnei ne tiedä,ne luulee et se o putkas tai sairaalas ku ne o ainoot vaihtoehdot mis ei puhelint voi käyttää täs maas =)
Jumankekka eipä munkaan muruni mulle pääse soitteleen päiväsaikaan vaiks olis mikä.
Se nyt kuitenki varmistu et tuun käväseen teillä päin huomenissa, et ootkos kotosalla jos piipahdan.
Oman ruttunaaman jätän kotiin.
Juu olen,mun pitäs käydä aamupäiväl kaupas hakes yks synttärilahja ku moilane menee synttäreil neljäks mut muuten oon kotona kyllä.Mihi aikaan oot tulos,onks tietoo?

 
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Niit vaivaa kunnei ne tiedä,ne luulee et se o putkas tai sairaalas ku ne o ainoot vaihtoehdot mis ei puhelint voi käyttää täs maas =)
Jumankekka eipä munkaan muruni mulle pääse soitteleen päiväsaikaan vaiks olis mikä.
Se nyt kuitenki varmistu et tuun käväseen teillä päin huomenissa, et ootkos kotosalla jos piipahdan.
Oman ruttunaaman jätän kotiin.
Juu olen,mun pitäs käydä aamupäiväl kaupas hakes yks synttärilahja ku moilane menee synttäreil neljäks mut muuten oon kotona kyllä.Mihi aikaan oot tulos,onks tietoo?

12-14 välis pitää olla siellä eli ku oon käyny hakees koiran ruokaa ja hoitanu muru asiaa niin sit voisin tulla.
 
clivia
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Niit vaivaa kunnei ne tiedä,ne luulee et se o putkas tai sairaalas ku ne o ainoot vaihtoehdot mis ei puhelint voi käyttää täs maas =)
Jumankekka eipä munkaan muruni mulle pääse soitteleen päiväsaikaan vaiks olis mikä.
Se nyt kuitenki varmistu et tuun käväseen teillä päin huomenissa, et ootkos kotosalla jos piipahdan.
Oman ruttunaaman jätän kotiin.
Juu olen,mun pitäs käydä aamupäiväl kaupas hakes yks synttärilahja ku moilane menee synttäreil neljäks mut muuten oon kotona kyllä.Mihi aikaan oot tulos,onks tietoo?

12-14 välis pitää olla siellä eli ku oon käyny hakees koiran ruokaa ja hoitanu muru asiaa niin sit voisin tulla.
Selvä,me näämme huomenna sit.Mun muru tulee likkojens kans tänne ny ni mun pitää poistuu koneelt.
 
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Niit vaivaa kunnei ne tiedä,ne luulee et se o putkas tai sairaalas ku ne o ainoot vaihtoehdot mis ei puhelint voi käyttää täs maas =)
Jumankekka eipä munkaan muruni mulle pääse soitteleen päiväsaikaan vaiks olis mikä.
Se nyt kuitenki varmistu et tuun käväseen teillä päin huomenissa, et ootkos kotosalla jos piipahdan.
Oman ruttunaaman jätän kotiin.
Juu olen,mun pitäs käydä aamupäiväl kaupas hakes yks synttärilahja ku moilane menee synttäreil neljäks mut muuten oon kotona kyllä.Mihi aikaan oot tulos,onks tietoo?

12-14 välis pitää olla siellä eli ku oon käyny hakees koiran ruokaa ja hoitanu muru asiaa niin sit voisin tulla.
Selvä,me näämme huomenna sit.Mun muru tulee likkojens kans tänne ny ni mun pitää poistuu koneelt.

Törmätään. Viettäkää kiva ilta murun ja lasten kans =)
 
***
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Että mua naurattaa tää ketju =)
Mä tuun mahdollisesti huomenna käymään siellä päin, joten voisin vaikka piipahtaa käymään, mut soittelen ensin :D

Koitan tarkistaa ettei se herra vaan petä mua :D
Miten se vois sua pettää, jos kerran molemmat ootte sinkkuja? Taidat olla ite liian kiinni "murussas" ja muru menee ja tekee mitä tahtoo. Voi sua.
 
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja ***:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Että mua naurattaa tää ketju =)
Mä tuun mahdollisesti huomenna käymään siellä päin, joten voisin vaikka piipahtaa käymään, mut soittelen ensin :D

Koitan tarkistaa ettei se herra vaan petä mua :D
Miten se vois sua pettää, jos kerran molemmat ootte sinkkuja? Taidat olla ite liian kiinni "murussas" ja muru menee ja tekee mitä tahtoo. Voi sua.
Se oli heitto hei.

Kyllä niin murulla ku mullaki voi ja on ollutki ja varmaan tulee olemaanki myös muita suhteita.

Älä lainkaan mua voivottele mä voin oikeen hyvin :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joku huumehörhö taitaa olla.
Oot pahasti vääräs. Siinä on ihminen joka ei voi mömmöjä sietää.
Mistäs moinen päähäs pälkähti?
Sun jutut on aika erikoisia, tuli vain mieleen, se nuoleskeleva mies, jota yritit jotenkin runollisesti kuvata. Tuliko se teille ruusu suussa tai jotain?( Ei susta kirjailijaa saisi vaikka yritit kuvata sitä äijää.)Ei vaikuttanut ihan normaalilta sellainen tai nuo juttusi, että ostelet jostain indokiinasta asuntoja (jos nyt muistan palstapersoonan oikein). tai sun kaverit ostelevat. Jos tuollaista harrastaa, harvoin käy töissä 8-17, siis ihminen, joka harrastaa noita sun kertomia juttuja (en nyt jaksa tarkemmin muistella mitä juttuja).

on pappa betalar-tyyppisiä ihmisiä sun jutuissa, ja he valitettavasti aika usein kokee elämän tyhjäksi ja ajautuvat huumeisiin.
 

Yhteistyössä