Sinne jäi vauva osastolle itkemään hoitajan syliin :( *muoks* Kaikki hyvin :) )

Ihan hirveeltä tuntuu kun toinen piti sinne jättää, vaikka tietää että hyvässä hoidossa on. Sydäntä riipii :'(


*muoks* Tyttö voi hyvin, lääkärin mielestä katkot johtuu limaisuudesta ja ahtaasta nielusta. Suuri helpotus :heart:
 
asdf
On varmasti hyvässä hoidossa ja itkukin kyllä loppuu, ehkä heti kun olet lähtenyt :) Olen ite ollut hoitajana, eikä yksikään lapsi tai vauva ole koskaan pitkään itkenyt.

Miksi jäi sairaalan ja minkä ikäinen?
 
Annaliina
Lämmin halaus sulle. Tiedän, miten tuskallista ja kamalaa se on. Olen itse joutunut kokemaan saman, sairaalassaoloa vauvalle tuli lähes 2kk. Hän syntyi keskosena ja sairastui vielä lisäksi niin, että tarvitsi sairaalahoitoa keskolasta pääsynkin jälkeen.
 
Hengityskatkosten takia joutu nyt osastotarkkailuun. Ikää 3kk.
En pystyny itse jäämään kun miehen oli pakko lähtee töihin ja mun tultava kotiin toisten lasten kanssa. Meillä ei sitä tukirinkiä ole.
 
meidän
pieni joutui teholle 6 päivän iässä hengitysvaikeuksien vuoksi, kyllä se raskasta on kun ei koko ajan voinut olla paikalla, esikoinen myös tarvitsi äitiä :)

hali ja jaksamista
 
Blue
Alkuperäinen kirjoittaja mulish:
Hengityskatkosten takia joutu nyt osastotarkkailuun. Ikää 3kk.
En pystyny itse jäämään kun miehen oli pakko lähtee töihin ja mun tultava kotiin toisten lasten kanssa. Meillä ei sitä tukirinkiä ole.
Ai niin, sinähän kyselit muutama päivä sitten niistä katkoksista. Hyvä että tarkkailevat nyt. Vauva on hyvissä käsissä. :hug: :hug:
 
myöskin ilman tukiverkostoa
Alkuperäinen kirjoittaja mulish:
Hengityskatkosten takia joutu nyt osastotarkkailuun. Ikää 3kk.
En pystyny itse jäämään kun miehen oli pakko lähtee töihin ja mun tultava kotiin toisten lasten kanssa. Meillä ei sitä tukirinkiä ole.
voi että...onhan stressaava tilanne.Ei voi kun toivoa, että kaikki kääntyisi pian paremmaksi. Voimia ja jaksamista!
Tällaisilla hetkillä sen tukiringin tarpeellisuuden huomaa toden teolla.
 
me saatiin saikkua
Alkuperäinen kirjoittaja mulish:
Hengityskatkosten takia joutu nyt osastotarkkailuun. Ikää 3kk.
En pystyny itse jäämään kun miehen oli pakko lähtee töihin ja mun tultava kotiin toisten lasten kanssa. Meillä ei sitä tukirinkiä ole.
Moi!

Miehesi saisi kyllä sairaslomaa, koska sinun pitäisi olla sairaalassa imettämässä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
voi että :(

mutta parempi näin että pääsi heti hoitoon :hug: ja tehän pääsette sinne kattomaanki varmasti ihan jokapäivä, eikö?

missäspäin asustelette?
Pääsen päiväsaikaan katsomaan kun mies herää yöntöiltä. Matkaa vaan reilu 30km.
Etelä-suomessa asutaan.
 
vieras
Meillä vauvalla noita hengityskatkoksia ollut vastasyntynestä asti, yli 10 sekunnin mittaisiakin useita peräkkäin.
Uniapneatutkimukset tehty, tuloksia odotellaan, siis jonkinlainen apnea on tai on ollut ja tuolla tutkimuksella tarkemmin yrittävät selvittää millainen.
Kovasti on pelottanut vauvan puolesta, kotona meillä on apneahälytin ym, alussa oli lääkityskin.
Iän myötä on helpottanut (vauva alle puolivuotias mutta pari ekaa kuukautta oli pahimmat)ja lääkäreiden mukaan pahimpien riskien pitäisi olla ohi kun vuosi tulee ikää.

Meilläkin täysiaikaisena syntynyt lapsi(kurkkasin tuota toista sun ketjua äsken) ja ei mitään selittävää syytä ole löydety.
Voimia!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja me saatiin saikkua:
Alkuperäinen kirjoittaja mulish:
Hengityskatkosten takia joutu nyt osastotarkkailuun. Ikää 3kk.
En pystyny itse jäämään kun miehen oli pakko lähtee töihin ja mun tultava kotiin toisten lasten kanssa. Meillä ei sitä tukirinkiä ole.
Moi!

Miehesi saisi kyllä sairaslomaa, koska sinun pitäisi olla sairaalassa imettämässä?
3 viikkoa sitten loppu imetys kun neiti päätti ettei syö enää.
Ja mies ollut alle kk töissä joten palkattomana menis.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä vauvalla noita hengityskatkoksia ollut vastasyntynestä asti, yli 10 sekunnin mittaisiakin useita peräkkäin.
Uniapneatutkimukset tehty, tuloksia odotellaan, siis jonkinlainen apnea on tai on ollut ja tuolla tutkimuksella tarkemmin yrittävät selvittää millainen.
Kovasti on pelottanut vauvan puolesta, kotona meillä on apneahälytin ym, alussa oli lääkityskin.
Iän myötä on helpottanut (vauva alle puolivuotias mutta pari ekaa kuukautta oli pahimmat)ja lääkäreiden mukaan pahimpien riskien pitäisi olla ohi kun vuosi tulee ikää.

Meilläkin täysiaikaisena syntynyt lapsi(kurkkasin tuota toista sun ketjua äsken) ja ei mitään selittävää syytä ole löydety.
Voimia!!
Kiitos. Voimia myös sinulle!
 
myös
Alkuperäinen kirjoittaja mulish:
Alkuperäinen kirjoittaja me saatiin saikkua:
Alkuperäinen kirjoittaja mulish:
Hengityskatkosten takia joutu nyt osastotarkkailuun. Ikää 3kk.
En pystyny itse jäämään kun miehen oli pakko lähtee töihin ja mun tultava kotiin toisten lasten kanssa. Meillä ei sitä tukirinkiä ole.
Moi!

Miehesi saisi kyllä sairaslomaa, koska sinun pitäisi olla sairaalassa imettämässä?
3 viikkoa sitten loppu imetys kun neiti päätti ettei syö enää.
Ja mies ollut alle kk töissä joten palkattomana menis.
Saisitteko perhetyöntekijän isompia katsomaan?
 
Alkuperäinen kirjoittaja mulish:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
voi että :(

mutta parempi näin että pääsi heti hoitoon :hug: ja tehän pääsette sinne kattomaanki varmasti ihan jokapäivä, eikö?

missäspäin asustelette?
Pääsen päiväsaikaan katsomaan kun mies herää yöntöiltä. Matkaa vaan reilu 30km.
Etelä-suomessa asutaan.
voi vitsi sentään... ei teillä ois ketään isovanhempaa joka vois tulla teille siksi aikaa kun vaavi on sairaalassa hoidossa? kummia, tätiä, setää, serkkua?

 

Yhteistyössä