sinkkuelämää???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja carry
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

carry

Vieras
voi apuva!!! mä olen nyt ollu suhteessa 5v. ja on yks lapsi.nyt on ollu viimisen kuukauden sellanen olo että tää oli sittenkin väärin mun unissa on pyöriny yks mies keneen oli suunnattomasti ihastunu. mies ei vaan tienny tarpeeks ajoissa mitä haluaa. kun tajus mitä halus oli myöhäistä mä olin jo varattu ja odotin lasta. tää mies halus että tulen sen mukaan kun lähti ulkomaille. ym... ja mä en tietenkään tehny sitä koska olin rakastunu ja raskaana. menossa naimisiin ym. nyt vasta olen miettiny sitä että oliko se sittenkään oikein ja miks tää mies on mun unissa nyt? nykyjään tää mies on itse myös naimissa sillä on lapsi.

ei olla nähty 4v ja ihan hyvä vaan..

onko ketään joka osaa tai tietää unista mitään. mitä tää mies tekee mun unissa.. miks????

En nyt mikään asiantuntia ole mutta voisin kuvitella että johtuu siitä että sinä olet nyt ajatellut tätä miestä aika paljon ja käyt läpi omaa elämääsi.Siis nyt et ole tyytyväinen tämänhetkiseen tilanteeseen ja olet miettinyt että mitä jos olisin...

tää on vaan niin väärin. pidän itseäni tällä hetkellä pettäjänä en saisi ajatella sitä miestä. omassa miehessäni ei ole mitään vikaa hän on niin kiltti ja hyvä isä rakastaa minua ja osaa huomioida ei siis mitään vikaa. minä tässä teen väärin kun kait haaveilen tän toisen perään tai en edes haaveile se vaan on mun päässä haluan eroon tästä ajatuksesta ja niistä unista..

auttakaaaa

Yhteistyössä