Sinkkuäiti kaipaa neuvoja :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Rokrok"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

"Rokrok"

Vieras
Tapauksen taustaa: Tapasin viikko sitten kolmikymppishulinoissa 33v mukavan tuntuisen ja "oman näköisen" miehen. Ennen tätä tapaamista kirjoiteltiin netissä ja kännyköillä viikon verran. Tällä viikolla ollaan nähty kerran ja hauskaa oli :D Nyt on sitten viikonloppu tulossa ja minulla lapset kotona ja silti haluaisin nähdä sitä miestäkin, kun nyt on näkemisen makuun päästy ja ihminen tuntuu kivalle :) Mietin vain, että onko lapsille (5 ja 3 vuotiaat) liikaa jos se mies tulee käymään täällä meillä? Miten pian te muut sinkkuäidit olette "esitelleet" lapsillenne miesystävän? Tämä tyyppi vaikuttaa (ja tuttavan joka meidät yhteen saattoi mukaan myös) tulevan lasten kanssa yleensä juttuun, eikä ole mikään deeku-narkkari-hullu. Sanoin jo heti tutustumisen alussa että lapset on minulle ne maailman tärkeimmät ja että jos se on ongelma, niin sitte ei voi mitään. Silloin sanoi ainakin, ettei lapset ole este tutustumiselle ja suhteelle.
Mietin sitä, että teenkö nyt asiasta itselleni ongelman/kynnyksen suhteelle pähkäilemällä tätä "esittelyä"...

Kutsu vaan, mutta ei varmaan kannata esitellä elämän rakkautena ts. miesystävänä, vaan ihan kaverina. Pyydät vaikka niin että mies tulee tunti-pari ennen lasten unille menoa, ja käyttäydettä "asiallisesti" :D sen aikaa, kuten ystävät. Kun lapset nukkuu, ehtii hyvin vähän pussailla. Mutta yöks kotiin. Mun mielestä yökyläilylle hieman varhaista.

Kyllä mä nykyisen miehen kutsuin heti kylään, ihan kuten kenet tahansa ystävän. Olin totaaliyh ja lapset niin pieniä etten olisi vienytkään hoitoon montaa kertaa vuodessa joten aika hankalaa olisi ollut tapailu.
Tunnettiin kyllä pintapuolisesti jo aiemmin että tiesin hyväksi tyypiksi. Lapset olivat kyllä silloin 1,5v ja 6kk joten kovasti eivät olisi edes ymmärtäneet.
Ja aikomus oli että yöksi ei jää kuukausiin ja otetaan ihan hitaasti mutta niin se vaan meni että parin viikon jälkeen jo oli miehen asunto myynnissä ja muutti meille.
Nyt ollaan oltu yhdessä kymmenen vuotta.

[QUOTE="Sipsu";23061471]Kyllä mä nykyisen miehen kutsuin heti kylään, ihan kuten kenet tahansa ystävän. Olin totaaliyh ja lapset niin pieniä etten olisi vienytkään hoitoon montaa kertaa vuodessa joten aika hankalaa olisi ollut tapailu.
Tunnettiin kyllä pintapuolisesti jo aiemmin että tiesin hyväksi tyypiksi. Lapset olivat kyllä silloin 1,5v ja 6kk joten kovasti eivät olisi edes ymmärtäneet.
Ja aikomus oli että yöksi ei jää kuukausiin ja otetaan ihan hitaasti mutta niin se vaan meni että parin viikon jälkeen jo oli miehen asunto myynnissä ja muutti meille.
Nyt ollaan oltu yhdessä kymmenen vuotta.[/QUOTE]

Sepä se on itelläki, ettei lapsia voi oikein mihinkään hoitoonkaan laittaa ja jotenkin tuntuis teennäiseltä "siirtää" lapset pois miehen tieltä. Kyllä sen miehen pitäis jotenkin onnistua livahtamaan meidän elämään mukaan. Taidan kutsua sen illalla tänne 7 maissa, lapset menee nukkumaan viimeistään parin tunnin kuluttua tuosta. Näkisivät toisensa muttei kuitenkaa koko päivää vielä.
Kiva kuulla että teille on käyny noin hyvin :)

[QUOTE="Rokrok";23061528]Kiva kuulla että teille on käyny noin hyvin :)[/QUOTE]

Luulen että tilannetta helpotti se ettei kuvioissa ollut lasten isää, hän katosi odottaessani kuopusta eikä mitään ole kuulunut.
Ollaan voitu elää kuin mikä tahansa ydinperhe eikä kuvioita ole ollut sotkemassa hankalat exät tai kahden kodin tuomat ongelmat.
Mieheni on lapsille täysin isä.
En tietenkään neuvo ketään hyppäämään suinpäin suhteeseen kun kuvioissa on lapsia mutta joskus toki kaikki voi mennä putkeen.
Oikein ihanaa treffi-iltaa sinulle:)

[QUOTE="sipsu";23061573]Luulen että tilannetta helpotti se ettei kuvioissa ollut lasten isää, hän katosi odottaessani kuopusta eikä mitään ole kuulunut.
Ollaan voitu elää kuin mikä tahansa ydinperhe eikä kuvioita ole ollut sotkemassa hankalat exät tai kahden kodin tuomat ongelmat.
Mieheni on lapsille täysin isä.
En tietenkään neuvo ketään hyppäämään suinpäin suhteeseen kun kuvioissa on lapsia mutta joskus toki kaikki voi mennä putkeen.
Oikein ihanaa treffi-iltaa sinulle:)[/QUOTE]

Minulla ja lapseni äidillä on uudet puolisot, en koe että toisen biologisen vanhemman olemassa olo vaikuttaa olennaisesti tilanteeseen. Tietenkin jos on erottu riitaisasti ja välit tulehtuneet tai toinen vaikka kaipailee yhteenpaluuta niin sitten voi tulla ongelmia.

Yhteistyössä