Ei kai se myöskään ollut minun (perustellun) mielipiteen lyttääminen, joten olisit voinut lopettaa jo olemalla puuttumatta siihen. Tulee mieleen joku sanonta, missä oli jotain palikoita ja kattiloita ja patoja ja koiria. Tai jotain, ei tule nyt mieleen...
Ei tässä myöskään ollut kyse siitä, minä sinä itseäsi pidät. Minäkin pidän itseäni tosi hyvännäköisenä, mutta se minun mielipiteeni ei välttämättä ole se viimeinen sana.
Sinkku on sinkku. YH on eronnut, karannut, leski tai jotain muuta, mutta lasten kanssa ei ole sinkku (etymologisesti englannin sanasta "single", yksi/yksin/ainoa). Nyt kun ollaan aiheessa, miksi kutsua itseään YH:ksi, jos on "vapaaviikonloppuja". tarkoitetaanko tällä, että lapset on isällään? yleensä kai YH on viitannut "yksinhuoltajaan", eikä yhteishuoltajaan, vaikka YH nyt molempiin käy. Otsikon siis pitäisi olla "alaikäisten lasten lähihuoltajaäidit (eronneet/lesket tai avioliiton ulkopuolisen lapsen/lapsia hankkineet), joilla ei juuri nyt ole uutta uutta miestä (vakinaisessa) kierrossa". Puhutaan asioista niiden omilla nimillä.